2014. augusztus 1., péntek

Instamix 12.

Sziasztok!

Ha ahhoz nézem, hogy az előző instamix mikor volt, akkor eléggé passzív voltam most az instán, inkább csak likeolgattam. De azért összegyűlt pár kép, amikből hoztam most nektek egy kis bemutatót. : )

A Lora lakk ott is jelen volt! : D
vacsi :P
Mi az EFOTT-on nem söröztünk... : DD
Csináltam itthonra egy kis fincsit : )
Aztán az egyik csajszival is beültünk inni egy fincsit : DD
OOTD
: DDDDDDD

ebéd <3
tegnap esti csajos film

Legyen szép napotok!! : )

3 megjegyzés:

  1. Jaj, de szép az a köves gyűrű! *-* Nem is tudom eldönteni, hogy kék vagy zöld? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is nagyon szeretem : ))
      amúgy abszolút kék : )

      Törlés
  2. Az ételek-italok nagyon guszták, a poéntól pedig lekapartam a bőrt a képemről kínomban :D

    VálaszTörlés