2014. augusztus 19., kedd

Nyári Haul 1.

Sziasztok!

Idejét nem tudom, hogy mikor volt haul bejegyzés. Az utóbbi időben összegyűlt jó pár minden, ezeket fogom nektek több részletben bemutatni. Több termékre külön posztban is ki fogok térni és leírom róluk a véleményemet.
Ők lennének azok. Ma azokat fogom bemutatni, amik- úgymond- kevésbé lényegesek és úgy gondolom, hogy nem szükséges nekik egy teljesen külön poszt.


Láthattok a képen egy zöld vállfát, aminek plüss borítása van. Erre a Family Discontban bukkantam rá, 3db van egy csomagban és azt hiszem 200Ft körül van az ára. Gondolom nektek is van nem egy olyan ruhátok, ami folyton lecsúszik a vállfáról és mindig leesik a szekrény aljába. Na ezzel nem fog, ugyanis a plüss anyagon nem csúszik le egyetlen pánt vagy vállrész se.

A gyertyát szintén a Family Discontban vettem, 500Ft körül mozog az ára. Rettentő nehéz olyan illatos gyertyát találni, aminek égetés közben is lehet érezni a szagát és nem csak a csomagolásban. Rengeteg félét kipróbáltam már és csak ezek váltak be. (persze a drágább pl. Yankee gyertyák kivételek) Eredetileg a Lamon-ban vettem, illetve onnan kaptam ilyen márkájú gyertyát, de- ahogy a példa is mutatja- nem árt a százas boltok polcait is a Bartek candles márka után kutatni. Ez az illat amúgy a Banana Colada.

Igazából most minden a Family Discontból van, szóval nem fogom a következőhöz is leírni : D Mivel kifogytam a kézfertőtlenítőből, így a százasban kerestem egyet és erre a Purell márkájúra esett a választásom. 600ml-t kapunk kb. 150Ft-ért, a pumpás fejére jól rápattan a védő tető, így véletlenül se tud kifolyni a táskában.

Még két tollat vettem, így suli kezdés előtt. Egy időben mindig a megszokott zebra tollaimmal írtam, mostanában viszont megint rákaptam az ilyen cuki tollakra, így mikor megláttam őket, tudtam, hogy kell. : D
Sokkal olcsóbban be lehet őket szerezni egy százasban, mint egy papírírószerben.

Holnap jövök a ruhás résszel!
Ti miket vásároltatok mostanában?

2 megjegyzés:

  1. ez a family diszkont hol van miskolcon?:) a gyertya érdekelne nagyon, mert már van belőle két darabom és tényleg nagyon szuperek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos a nálunk lévőbe mostanában nem láttam már : C de ez nem azt jelenti, hogy máshol esetleg nincs. van egy az avason a régi orvosi rendelőnél, van egy a bükk áruházba az újgyőri főtéren (ez van itt nálunk), illetve most nyílt egy a nagy OTP-vel szemben valamelyik turi mellett : ))
      a Lamon-ba (Fonoda udvar) tuti, hogy vannak ilyen gyertyák : )

      Törlés