2014. augusztus 20., szerda

Nyári Haul 2. | ruha

Sziasztok!

Ahogy ígértem, ma egy ruhás bejegyzés jön. A ruhák kapják a legkevesebb szerepet a blogon, ugyanis én nem vagyok egy nagy shoppingolós, nem halmozom a ruháimat és nem öltözködök a legutolsó divat szerint.


Őket szereztem be az idei nyáron.
Először is a Lidl-ből vásárolt dolgokra térnék ki. 3 cuki zoknit vettem akciósan. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nagyon szeretem a cuki, csíkos vagy virágos zoknikat így azt a kb. 500 Ft-ot nekem nagyon megérte. Két leggins-et is vettem, egy térd alá érőt és egy hosszú. 1500 Ft körül volt az ára mind a kettőnek. Kényelmes, nyúlós anyag és vastagabb derék része van, így nem vágja meg ott az embert, ahol leginkább nem kéne. Nyáron nagyon szeretem a térd alá érőt mivel baromi kényelmes viselet!

Ezt a ruhák a Takko-ban vettem, viszont itt is csak kb. árat tudok írni. Úgy emlékeztem, hogy mindennek felírtam az árát a telefonomba, viszont csak a rövidnadrágig és a felsőig jutottam (??), tehát ez kb. 5000Ft volt. Pont a kép végéig ér a ruha, felvéve térd felett van kb. 5 centivel. Egy könnyed, lenge farmerhatású ruha, a legnagyobb melegben is abszolút kényelmes viselet volt. Deréktól fentebb van a gumis rész, ami nekem kifejezetten előnyös. Sokszor monják azt, hogy a derék kihangsúlyozása mennyire előnyös, nekem viszont nem. Szerintem nagy a különbség a derekam és a csípőm között, így egy derékban megkötött ruha rettentően kihangsúlyozza a csípőm szélességét. Ennél, mivel fentebb van gumírozva, a könnyed esése miatt és a megköthető (lógósra, mint a képen is) "öv" miatt, nyújtja az alakot.

Ezt a felsőt ahogy megláttam meg is szerettem és KELL kategória volt. Most tengerimalacom van, előtte hörcsögöm volt, illetve szeretek minden kis szőrmók állatot, így velem kellett jöjjön. A C&A-ból van, 1990Ft volt. A nadrág az egy vastag gumírozott derekú, lazább farmer nadrág. Ez a Takko-ból van és 3990 Ft bolt.

Ti miket vettetek a nyáron?
Szoktatok ruhát hordani?

2 megjegyzés:

  1. Az a ruha annyira, de annyira jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is nagyon szeretem! ^_^
      az első egy-két hordásnál magamat is megleptem, hogy milyen rövid : DD ritkán hordok szoknyát, pláne nem ilyen rövidségüt. mivel ez egy baromi könnyű anyag a szellőknél riadtam kaptam a combomhoz, hogy fel ne fújja véletlenül : D

      Törlés