2014. augusztus 27., szerda

Nyári Haul 3.

Sziasztok!

Elhoztam a harmadik kupacot. Egyelőre csak képen, mivel két termékről fogok nektek itt írni, a többiről külön külön bejegyzést fogok készíteni.
A gyertyáról, tollakról és kézfertőtlenítőről már olvashattatok ITT. Ma a Coccolino dobozkáról  és a Fa deoról lesz szó.

A Coccolino dobozában 3 illatosító párna van. Ezeket a ruhák közé kell berakni és 6 hétig garantálja a finom illatot. Régóta meg van már a szekrényem, de még mindig fa szaga van a ruháknak, így valamilyen megoldást kellett találnom. Ezek a párnák igazán jól működnek, ahogy kinyitom a szekrényajtót érzem a kellemes illatot és a ruhák is átveszik enyhén. Két hónapot tényleg bírt, erőteljesen. DM-ben és Rossmannban is be tudjátok őket szerezni 600 valamennyi Ft-ba kerül. Az említett két drogériának is van saját márkás illatosító párnája, azokat még nem próbáltam, de úgy gondoltam, hogy egy Coccolinoval nem lőhetek mellé. Ajánlom bárkinek, aki hasonló problémával küzd! : )
Ti próbáltátok már valamelyiket?

A másik pedig a Fa Sport Invisible Power 72 órás dezodor, ami nem hagy foltot a ruhákon. Izzadósabb típus vagyok, ezzel együtt a kellemetlen szagok is felütik a fejüket. Több deot is kipróbáltam már, de nekem a Fák jöttek be a leginkább. Főleg a sportoláshoz ajánlott darabok. Futás után, sőt strandolás közben is az illatát lehet érezni, semmilyen testszag nem érezhető.
Ezek az órák viccesnek tűnnek, hiszen ki az, aki ne fürödne 72 óráig?! Igazából minél több órát bír a deo, annál jobban tapad a bőrödhöz. Nyilván nem fog holnap után is ugyanolyan illatban pompázni a hónaljad, viszont a futást jól állja, hiszen az izzadással nem mosod le.
Érdemes amúgy a Fa termékeket 100Ft-os polcain keresni. Én ezt 349Ft-ért vettem a Goods Marketba, pár napra rá pedig láttam a Mülleres újságban, hogy kétszer ennyiért reklámozza az újság.
Ti próbáltátok már?
Milyen deot használtok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése