2014. augusztus 15., péntek

Oriflame nature secret tusoló zselé mentával és málnával teszt

Sziasztok!

Ma egy tusfürdő tesztet hoztam nektek.
Ajándékba kaptam ezt az Orifalme tusoló zselét, ami energetizáló mentával és málnával van illatosítva.
Először amikor megpillantottam azt hittem, hogy valami finom, sűrű gyümölcslevet kapok, hiszen állagra teljesen olyan. Mintha gyümölcspépből állna. Még az illata is helytálló, hiszen megszimatolva egy kellemes málna illatot kapunk.

Ilyen apró szemcsék és radírozó golyók találhatóak benne, ami kellemes érzés kíséretében eltávolítja az elhalt hámsejteket.
Több illatosításban is megtalálható az Oriflamenél, szerintem ha valaki egy kellemes, jól habzó, finom illatú tusfürdőt keres az nyugodtan bepróbálkozhat ezekkel a nature secret termékekkel, nem fog csalódni.

Ti próbáltátok már?

8 megjegyzés:

  1. Már rég nem használtam Oriflame tusfürdőt, ha jól emlékszem, az utolsó egy cseresznyevirágos volt, amit nagyon szerettem. Erre a málnásra most kíváncsi lettem, a menta miatt nyáron tuti frissítő tusi lenne. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, nagyon frissítő és kellemes! : ) van más illatban is, de ha jól láttam tegnap a katalógusban, csak ez testradíros

      Törlés
  2. Pont ezt használom én is és imádom, eddig ez a kedvenc nyári tusim :) Annyira friss, üde málna illata van, a menta kicsit feldobja, egyáltalán nem mű az összhatás. Ha lesz lehetőségem, újravásárolom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, pontosan! : ) nem mű, hanem abszolút kellemes!

      Törlés
  3. Ezek a tusik egész jók, bár ár/érték arányban kicsit sokba kerül, legalábbis szerintem. Ebből a permet nagyon rossz, légfrissítőnek használtam el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na az árát nem tudom, mivel ajándékba kaptam. tegnap ugyan végig tudtam futni egy katalógust, de az árakat annyira nem figyeltem, csak lapozgattam.
      én nem szoktam amúgy rendelni : )

      Törlés
  4. Ebből hármat használtam el. :) Most is újravenném, de illene elhasználni a tusfürdőimet. 8 van. x)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha : DDD nem csodálom, hogy már annyi elfogyott belőle! : )

      Törlés