2014. augusztus 14., csütörtök

Pezsgő nyári köröm

Sziasztok!

Kivettem két hét szabit a blogolást illetően. Egyszerűen nem jött az írás olyan minőségben, ahogy én azt elvárnám a blogon, így inkább hanyagoltam. Igazából szinte teljesen kizártam magam a blogvilágból, most viszont újult erővel vágok bele megint! : )

Elsőnek egy nyári, színátmenetes, neonos körmöt hoztam nektek. Remélem tetszik, én nagyon szerettem viselni, igazán vidám!

Fehér alapra vittem fel szivacs segítségével a színátmenetet. Összesen 3 lakkot használtam, mégpedig a Moyra No.64-es neon pinkét, a S-he 393 gyorsan száradó citromsárgáját és a Lora M401 kék lakkját.
A kozmetikai szivacsra felkentem először a sárgát, majd mellé kentem- úgy, hogy kicsit fedjék egymást- a másik két színt. Ütögető mozdulatokkal felvittem a körmömre, 2 rétegben szépen fedett.
Végül két gumidísszel dobtam fel.

Remélem tetszik nektek!
Legyen szép napotok!

6 megjegyzés:

  1. Valamiért a színes jégkásák jutnak róla eszembe, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg, most, hogy így mondod! : ))

      Törlés
  2. *-* juuuj nagyon tetszik, lementhetem az augusztusi kedvenvekbe? Természetesen megjelöllel a bejegyzésben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik! persze nyugodtan! ^_^

      Törlés