2014. augusztus 28., csütörtök

Rózsaszín körmök

Sziasztok!

Jött egy olyan érzés, hogy nekem visszafogott rózsaszín köröm kell. Nagyon ritkán érzek ilyet : D de úgy gondoltam, most engedek a belső nyomásnak.


Először a Lovely Gloss like Gel Nr. 411 lakkját kentem fel. Amikor a második réteget festettem ebből a rózsaszínből éreztem, hogy ez valahogy mégse az én színem. Nem szerettem volna lemosni, így inkább feldobtam kicsit. Egy vékony körmös ecsettel először a Lora arany lakkjával húzgáltam csíkokat, aztán pedig az Astor 267 purple queen lakkal. Mindenképpen szerettem volna bele egy kis csillogást, így jött az Essence 103 space queen lakkja még rá. : ) Fényesen is tetszett, de az utolsó löketet a mattitó fedőlakk adta meg.

Ti milyen gyakran viseltek rózsaszín lakkot?

6 megjegyzés:

  1. Nem vagyok nagy rózsaszínes, de ez tetszik így, ahogy van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ebben a verzióban már én is sokkal inkább magaménak éreztem : D

      Törlés
  2. Hűűű O.O imádom ezt a technikát :) Remélem egyszer megnyerlek manikűr vadászon magamnak :D

    VálaszTörlés
  3. De jól néz ki! *.* Én nemrég próbáltam ki ezt a technikát és nagyon megszerettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon jól feldobja a körmöket! : ))

      Törlés