2014. szeptember 13., szombat

Autumn Wishlist

Sziasztok!

Ahogy a cím is mutatja, most az őszi kívánságlistámat láthattok.


Szeretnék venni egy sima, kicsit sötétebb, szűk farmernadrágot, hiszen ez egy alap darab. Most a Takko-ban és a Tesco-ban is akciósak a farmerok, megéri nézelődni! : )
Kinéztem egy bokacsizmát is, mivel a tavalyinak szépen lerúgtam az orrát... nagyon remélem, hogy mire eljutok oda, hogy elmenjek a boltba még ott lesz az álom csizmám!
Az F&F polcokon nézelődve, kiszúrtam ezt a pénztárcát és beleszerettem! Sajnos a neten csak ezt a színkombinációt találtam, az én fogam viszont a bordó-fekete kombóra fáj! Annyira feldobja az apró tartó gombos megoldása!
Körmös dolgokból soookkal többet tudnék vásárolgatni, de hát nem költekezhetek az egekbe, úgyhogy 3 dolog került fel a listára. Egy bőrfeltoló és kaparó, amilyet már nagyon régóta szeretnék. Van egy, de ez profibb. A Vamp thermo színes zseléjébe beleszerettem! Van még egy zöldes árnyalat, amit muszáj leszek beszerezni, de az megvár tavaszig. : ) A harmadik pedig egy zselé ecset. Vannak ilyen alakú és zseléhez használatos ecseteim, de mivel azokat elsősorban díszítésre szoktam használni, így gondoltam beszerzek egyet, amit kifejezetten majd csak a zselékhez használok.
Végül pedig egy Essence rúzs látható még a képen... régóta keresek ilyen árnyalatú rúzst, de még mindig nem találtam meg a tökéleteset, úgyhogy muszáj leszek csekkolni ezt az árnyalatot is. Lehet nem kerül végül a kosaramba, de nagyon reménykedek benne! : )

Ti mit szeretnétek mindenképpen beszerezni idén ősszel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése