2014. szeptember 27., szombat

BLOGSALE!

Sziasztok!

Felgyűlt pár holmim, amiknek szívesen keresnék új gazdát. Mindegyikhez leírom, hogy miért válok meg tőlük és hogy hányszor viseltem.

A vásárlás menete egyszerű:
- azé a termék, aki elsőként kommenteli az e-mail címét és hogy melyik terméket szeretné.
- a termékek ára nem tartalmazza a postaköltséget, ezt e-mailben fogom neked megírni, amint látom a kommentedet. (Magyar Posta Díjszabása)
- felelősséget csak az ajánlott csomagokért vállalok, azt, hogy hogyan kéred a postázást e-mailben megbeszéljük majd! : )
- a foglalás 3 napig tart, tehát a kommentedtől számított 3 napig kell átutalnod nekem a termék árát+postaköltséget
- amint látom a számlámon az összeget, postázok
- személyes átvétel Miskolcon lehetséges


C&A kötött, meleg poncsó  L-XL
beleszerettem, megvettem, de csak 2x viseltem, hibátlan állapotú
3700 Ft


Fekete, mintás maxi ruha 46-os
kaptam, sosem hordtam, hiányzik róla egy kő a pántjáról
3000 Ft


C&A virágos tunika  L
beleszerettem, megvettem, 2-3x viseltem, hibátlan
2000 Ft


sOliver flitteres mini ruha M
kaptam, sosem hordtam, hibátlan
2200 Ft

You&You denevérujjas felső, méret nélküli

szerintem 38-40
talán ha kétszer volt rajtam, hiba nélküli
1000 Ft


Armani rövidujjú XL
kaptam, sosem hordtam,hibátlan
1000 Ft


Fishbone rövidujjú XL
néhányszor viselt, hibátlan
800 Ft

Ha bármilyen kérdésetek van írjátok meg itt kommentbe vagy a worldofbree@gmail.com e-mailcímre.
Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése