2014. szeptember 3., szerda

Filmes TAG

Sziasztok!

Ezt a TAG-et Tipegő Zombi Dórinál olvastam, mivel megtetszett gondoltam kitöltöm. Az övét ITT olvashatjátok! : )

1. Kedvenc filmed?
Nem tudok egyet kiemelni. Nagyon szeretem Tim Burton filmjeit, Vasember, Sherlock Holmes, Szállító, Végső állomás filmek, de főleg az 1,2,3 a többi már erőltetett. A Vasállarcost, Halálos iramban filmek, Hannibál filmek.

2. A kedvenc meséd?
Ha mesefilmről van szó, akkor az UP! és a Pocahontas.


Ha olyan meséről, ami a TVbe megy és több részes, akkor Gravity Falls.
Animéket szeretek még, többször is végignéztem már őket: Nana, Lovely Compley, Méz és Lóhere, Paradise Kiss.

3. Az első mese/film amit láttál?
Fogalmam sincs.... kiskoromban nagyon szerettem a Pötty mesét, de nem hiszem, hogy ez volt az első, amit láttam. Filmekbe se tudom, ami ment a TV-be.

4. Egy film, ami mindig megnevettet:
Másnaposok

5. Egy film, amitől sírni tudsz?
Több is van...illetve 3. Plusz egy mese. Vasállarcosnak a vége, Armageddonnak a vége és Séta a múltba film közepe. A mese pedig az UP!, amikor Russell mesél magáról.

6. Egy film, amit sosem unnál meg.
Hát a kedvencekként felsoroltak. Nagyon sokszor láttam már őket.

7. Egy film, amit utálsz:
Tom Cruise, Sandra Bullock filmek...

8. Egy film, ami valamilyen emlékhez köt:
Mr. Popper Pingvinjei
A párommal eldöntöttük, hogy mi márpedig ma mozizunk, és beültünk arra a filmre, ami a leghamarabb kezdődött. Ez volt az : D

10. Egy film, amiről valaki az eszedbe jut:
Bud Spencer és Terence Hill filmek, a párom nagyon szereti őket. : D

11. A kedvenc sorozatod?
Odaát

12. Egy film, aminek legszívesebben a főhőse lennél:
nincs ilyen

13. Egy film, amin megijedtél:
Kör....emlegettem már. : D

14. Film, amin elgondolkodtál?
Nem is tudom melyik volt olyan komolyabban elgondolkodtató... vagy, hogy hagyott-e valamelyik annyira mély nyomot, hogy nem tudom meddig gondolkozzak rajta.

15. Film, amiben a kedvenc színészed/színésznőd játszik:
Johnny Depp-et nagyon szeretem a Tim Burton filmekben.
De hogy ne csak mindig Tim Burtont emlegessem: Helena Bonham Carter - A nyomorultak, John Malkovich - Red
Mondhatnék még filmeket színészekkel, de akkor csak magamat emlegetném : ) Gondolok most a Vasemberre vagy a Szállítóra pl.

16. Az utolsó film, amit láttál:
Feláldozhatók 2. A TV-be ment nem rég és azt néztük, bár előtte néztük meg kb. egy héttel : D Előtte pedig az 1408 ment a Film+-on. Gépen utoljára a Need for Speed-et néztük.

17. Egy film, a kedvenc rendeződtől:
Tim Burton: Sweeney Todd a Fleet street démoni borbélya

18. Egy film, amit sosem néznél meg:
Hát az ilyen nagyon nyálas cuccokat nem szoktam megnézni.
Elég nagy a tűrésküszöböm és az öldökléssel sincsen bajom, de akadnak olyan filmek, amik kicsit kiverik a biztosítékot. Ilyen volt nemrég a Köpök a sírodra.... hát a közepén azt mondtam, hogy na most már kapcsoljuk ki mert én erre nem vagyok kíváncsi. Aztán végül is végig néztük, amúgy megérte mert a csaj a végén igen jól megbosszulta a dolgot.

19. A legjobb barátod kedvenc filmje
Hát.....kb. azok, amik nekem. Nem annyira Tim Burton és horror orientált, inkább akció, vígjáték.

20. Egy film a kedvenc műfajodból:
Horror: Szellemhajó
Tim Burton (nekem ő külön kategória, bocsi : D de annyira egyértelmű, ha valami az ő munkája): Sweeney Todd
Vígjáték: Másnaposok
Akciófilm: Halálos iramban filmek
Írok már egy csajos filmet is, Az ördög Pradat visel : )

21. Egy film, amit gyerekkorodba szerettél:
Öööm passz, a szokásos filmeket láttam, amik akkor mentek.

22. Egy sorozat, amit ki nem állhatsz:
Született feleségek

23. Egy film, egy olyan szereplésével, akit utálsz:
Világok Harca
Egyedüli jó filmje Tom Cruise-nak szerintem.

24. Egy film, a keresztneved első betűjével:
Bosszúállók

25. Egy sorozat, amit többször is végignéztél:
Odaát

26. Egy film, ami megrendített:
???

27. Egy film, amitől jobb kedved lesz:
A diktátor, meg minden olyan, amit szeretek.


28. Egy sorozat/film, amit ajánlottál és megszerettettél legalább 1 emberrel:
Sorozat nincs, mivel sorozatügyileg elég beszűkült vagyok : D Film: Séta a múltba

29. Egy film csak úgy:
Véres Valentin

30. Egy másik kedvenc filmed: 
Dead Snow


Megnézve ezt a TAG-et lehet filmileg is eléggé beszűkült vagyok, nem tudom. Remélem azért tetszett nektek ez a bejegyzés.
Kommentben írjátok meg, hogy melyik kedvenc filmeteket ajánlanátok nekem?!

8 megjegyzés:

  1. Egy film csak úgy: Véres Valentin... nem csak úgy volt az szerintem :D már ha a Jensenes változatról van szó :)

    VálaszTörlés
  2. Ha nem baj akkor a közeljövőben kitöltöm én is ezt a TAG-et, nagyon megtetszett :) Esetleg amit ajánlanék filmek: Guillermo del Toro filmek pl. Ne félj a sötéttől!, Mama (kicsit elvontak, de hátha bejönnek).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze, nyugodtan! én is Dórinál láttam : )
      köszi szépen az ajánlást, meg fogom nézni őket. az nem baj, ha elvont, szeretem az olyat : D
      kíváncsi leszek a válaszaidra! : )

      Törlés
  3. Tim Burton-ért pirospont, na de Sandra Bullock filmjeit hogy lehet nem szeretni? :( Egyébként nem tudom, hogy kitöltöttem-e már ezt a tag-et, ha nem, akkor lopom :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát...nagyon irritál a nő.
      kíváncsi lennék a válaszaidra : ) meg fogom nézni, hogy megcsináltad-e már : )

      Törlés
  4. Tom Cruise-nak a sci-fijei jók szerintem, bár ez is egy olyan TAG, ami ízlés kérdése. Viszont a Világok harca nem tetszett annyira.
    Nekem is vigyázni kellett, hogy Tim Burtont ne írjam le minden kérdésnél. :) Imádom, nemrég néztem a régi meséit.
    A diktátor meg nagy kedvenc itthon, folyton idézgetünk belőle! :D
    Korábbi vélekedéshez képest, nem is sok a különbség a kettőnk ízlése között! ;)

    VálaszTörlés