2014. szeptember 29., hétfő

Hello Autumn | Őszi TAG

Sziasztok!

Találtam egy nagyon jó kis őszi TAG-et Negiluy-nál, gondoltam kitöltöm őket, olyan jó ráhangolódás : )


1. Sorolj fel 3 dolgot, amit szeretsz az őszben!
A csípős, füstös, hideg illatot.
Hogy előkerülnek a sálak.
A színes faleveleket.

2. Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
Kettőt tudnék kiemelni, az egyik az a bokacsizma a másik pedig két sál. A csizma még beszerzés alatt, a Deichmannban bukkantam rá, és ha találok a méretemben, akkor meg is fogom nektek mutatni! : ) A sálakat pedig már láthattátok a sál özönös bejegyzésemben. A hármas és négyes a két kedvencem.


3. Mi az, amit mindig veszel a szezon elején?
Hát ilyet nem tudnék kiemelni talán egy pulcsi, de nem vagyok gyűjtögető.

4. Melyik az az esemény/alkalom, amit legjobban vársz idén ősszel?
Hát mivel szeptemberi születésű vagyok, így a szülinapom : D Más olyan nincsen ősszel, ami kiemelkedő lenne.

5. Mutass egy sminkterméket, ami bár nyárias, nem mondasz le róla az ősz beköszöntével sem!
A bronzosítómról nem mondok le! Oda vagyok érte!

6. Mutasd meg sminktermékekkel, melyek a kedvenc színeid az évszakban!
Ezzel kicsit gondba vagyok, mert nem kifejezetten sminkelem magam színekkel. Inkább körömlakkokkal tudnám megmutatni. De a tipikus színek lennének : ) Sötét zöld, sárga, barna, arany, narancs. : )

7. Inkább szem hangsúlyos vagy inkább szájhangsúlyos sminkeket viselsz?
Ősszel szeretek a rúzsokhoz, szájfényekhez nyúlni, tehát inkább szájhangsúlyos.

8. Milyen illatot szeretsz ősszel?
Hát a parfümökről már írtam párszor, hogy hogy is állok velük. Meg van az abszolút favorit, aminek keresem az utánpótlását. Van viszont egy Hugo Boss parfümön, ami évek óta a szekrényemben csücsült mert nem tetszett az illata. Most viszont egyre többször kívánom ezt a fűszeres, erőteljes illatot.
Illetve az első begyújtás illata! : )

9. Melyik a kedvenc forró italod?
Hát egyértelműen a forrócsoki vagy forrókakaó fincsi tejszínhabbal, fahéjjal. : ) De jöhet még a forralt bor is.

10. Melyik a kedvenc őszi ételed?
Nagyon szeretem a sütőtököt, az almás és szilvás pitét. : )

+1 Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?
Lakásban nem, viszont az egyetemen rendszeresen rajtam van, mert legalább az is melegít. Rettentően hideg van bent...

Ha tetszett nektek ez a TAG akkor töltsétek ki ti is.
Szép hétfőt nektek! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése