2014. szeptember 8., hétfő

Manikűrvadász 11.

Sziasztok!


Elérkezett a Manikűrvadász a 11. fordulóhoz. Most PAncsi volt a házigazda és Thimmykét kaptam páromul.
Először megörültem neki, hiszen régóta követem a blogját, mindig megszoktam nézni a munkáit, aztán rá kellett jönnöm, hogy baromi nehéz lesz választani.
Végül egy virágos (mi más??) manikűrre esett a választásom, ami szintén manikűrvadászra készült. : )
Thimmyke alkotása

Az általam készített manikűr
Kicsit bree-sítettem a manit. : ) A barna indák az Essence 124 wanna say hello lakkjával készültek, a virágokat pedig kicsit márványosra akartam, ez remélem átjön. A S-he 393-as sárga lakkját és az OPI L64 Cajun Shrimp lakkját kevertem picit össze egy fogpiszkáló segítségével majd pontozóval készítettem a virágokat. A pöttyök és a zöld levélkék akrilfestékkel készültek, alapnak pedig a Rimmel 433 french ivory lakkját használtam.

Remélem tetszik nektek a manikűr, nézzétek meg a többiekét is!


12 megjegyzés:

  1. Lehet nálam van a gond, de az általad készült manikűrt nem látom :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen jò. :) Cuki lett. Ezekben a színekben is szupi. Manikűrvadászati intergalatkikus utazáson vett részt ez a mani :D

      Törlés
    2. Örülök, hogy tetszik! : )
      Igen, abszolút! : D

      Törlés
  2. Hű, a Te verziód is nagyon szuper! Tetszik ^_^

    VálaszTörlés
  3. Jajj ez dejó! :) Nagyon tetszik :3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett a végeredmény! Olyan kis cuki. :D

    VálaszTörlés
  5. Életteli színeket használtál, a virágszirmok különösen tetszenek! :)

    VálaszTörlés
  6. köszönöm szépen lányok! örülök, hogy tetszik! : )

    VálaszTörlés