2014. szeptember 21., vasárnap

Őszi bordós körmök

Sziasztok!

Az elmúlt időben történt pár dolog (semmi nagyon életbevágó), illetve elkezdődött az iskola is. Kicsit lefáradva éreztem magam és kellett egy kis töltődés, hogy az agyam és a lelkem is úgy pörögjön, ahogy én azt elvárnám. : ) Ezért nem születtek bejegyzések.
Persze ez nem azt jelenti, hogy nem gondoltam rátok, hiszen itt várakozik 8 megszerkesztett kép, plusz még legalább négy, amit nem csináltam meg.
Tehát fogadjátok szeretettel visszatérésemre ezt az őszi manikűrt! : )


A Moyra No. 39-es lakkja az alap szín, erre jött a Lovely Nr. 6-os pelyhes lakkja. Végül lemattitottam az egészet.

Remélem tetszik nektek, nemsokára jövök egy másik őszi manikűrrel! : )
Legyen szép napotok!

4 megjegyzés:

  1. Szuperül néz ki, ez a pelyhes fedő eszméletlenül tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik! : )
      én is nagyon szeretem, csak elég nehéz kihalászni a pelyheket :/

      Törlés