2014. szeptember 4., csütörtök

Őszi DIY képválogatás

Sziasztok!

Tudom, most volt őszi pictures bejegyzés, de annyira jó dolgokra találtam, hogy muszáj vagyok megosztani veletek! : )
Remélem ti is találtok kedvetekre valót.

A sárguló levelek nagyon feldobják a lakást! : )
Habár bármelyik ingünkkel megcsinálhatjuk, a színe miatt nekem nagyon ősz!
Forró, friss sütemény illata, yumm
Csak pár levélre van szükségünk!
Nem csak gyerekeknek
Elég sok levélre van hozzá szükség, de megéri, mert nagyon szép előben is!
Hajlakkal tudjuk fixálni.
Ősz = fahéjas alma
yum yum yum
Gyűrt papír + decoupage ragasztó
Karamellás sült alma tésztafedővel
Annyira fincsi lehet!! 
Dió gyertya
Ti szoktatok ott ilyesmiket ügyködni? : )

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képek, némelyiket én is megtaláltam magamnak :)

    VálaszTörlés
  2. Az almás rózsát nem is tudom, hányszor próbáltam már meg, de az valahogy sosem jött össze. Most valami gesztenyés dolgot keresek. Mert az van sok a környéken, szóval azzal szeretnék operálni.
    Viszont ettől függetlenül jó képválogatás lett!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én még nem próbáltam, de idén ősszel tervbe van! : D
      hmm milyen finomak is a gesztenyés dolgok! : ) nagyon szeretem őket!
      örülök, hogy tetszett!

      Törlés