2014. október 3., péntek

Itt van az ősz, itt van újra

Sziasztok!

Nem igazán szoktam ilyen "beszélgetős" bejegyzéseket írni, de úgy gondolom néha be be lehet iktatni egy kis lelkisebb posztot. : )
Ma reggel, ahogy sétáltam a környéken érezhető volt, hogy tényleg beköszöntött az ősz, visszafordíthatatlanul. Egyik napról a másikra a ház mögötti fák színes levelekbe borultak és most már az az igazi, csípős hűvös van. A fűtést is bekapcsoltam, és hát nincs is jobb az első fűtés illatától. Ez is az ősz része számomra, mivel gázos lakásban élünk. Az első fűtésnél mindig "égett" por illata van a konvektornak, ami nem tudom miért, de melegséggel áraszt el.

Nektek van ilyen dolgotok, ami az ősz eljövetelét jelzi és ilyen örömet okoz?


3 megjegyzés:

  1. Gesztenyék a földön. Illetve, az első gesztenye, ami még szúrós valójában a fejemen koppan. Azért örülök nekik, mert abból csinálok itthonra valami díszt. A lehulló, sárguló levelek színét meg egyszerűen csodásnak tartom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is így vagyok vele, csodásnak tartom : )
      nekem is tervben van a gesztenye szedés : ))

      Törlés
  2. Ó, én mindent imádok az őszben. A füstös, köd illatú, csípős levegőt, az úton útfélen rám pottyanó gesztenyéket, amiktől istenesen tud fájni a fejem (:D), az esőre álló, borongós időt, a színes falevelek tengerét és a mindenhová kiülő harmatot. Egyszerűen tökéletes ez az évszak :)

    VálaszTörlés