2014. október 20., hétfő

Manikűrvadász 12.

Sziasztok!


Ez már a 12. forduló..húú de gyorsan megy az idő! : )
Ebben a manikűrvadászban Szilvi sorsolt nekem párt, és a SakkLakk-os Zsozsót kaptam páromul.
Sokáig keresgettem a nyomdázott manikűrök között, aztán találtam valamit, ami beindította a fantáziámat.

Erre az eredetileg szilveszterre készített manikűrre esett a választásom. Kicsit újragondoltam a dolgot, és ez lett belőle:



Remélem tetszik az általam készített festés is. A fedőlakk kicsit elmaszatolta a csíkokat : s

A többiek munkái:


13 megjegyzés:

  1. A fekete-arany kombináció mindig hat, imádom!

    VálaszTörlés
  2. Baromi jó lett! nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Csodás lett. :) Igazi őszies mani. :)

    VálaszTörlés
  4. Uuuu, nagyon szép! Mostanában nagy kedvencem az arany és fekete együtt! :)

    VálaszTörlés
  5. A fekete és az arany mindig jó választás. :)

    VálaszTörlés
  6. De szuper lett, nagyon tetszik az újragondolása :)

    VálaszTörlés
  7. Aztaaaa ezt a manit már el is felejtettem :D Mekkora jó lett a waterfall verzió :)

    VálaszTörlés
  8. Tetszik ez a színvilág! Jó lett! (:

    VálaszTörlés
  9. köszönöm szépen lányok!! eddig valahogy soha nem kombináltam az aranyat a feketével, de kellett jönnöm tényleg nagyon tuti együtt!! : ))

    VálaszTörlés
  10. A fekete és az arany csodás kombináció, és olyan szépet alkottál velük, hogy csak pillázok!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jól néz ki, de ez a színvilág nekem tényleg inkább szilveszteri. :)

    VálaszTörlés
  12. Hű*-* Gyönyörű szép lett az a fekete arany párosítás!:))

    VálaszTörlés