2014. október 21., kedd

Októberi körömkihívás | Halloween | Vér

Sziasztok!

Elérkeztünk a kedvenc témámhoz! Alig vártam, hogy megcsináljam aztán pedig megmutassam nektek ezt a manikűrt.

Nagyon készültem rá, már régóta szeretnék egy ilyen manikűrt csinálni és most itt volt az alkalom!


A gondolat az volt, hogy én félőrült állapotban kapartam a földet és ez lett az eredménye. Remélem tetszik, én nagyon élveztem elkészíteni aztán pedig nézegetni is! Itt van még pár fotó:


Szeretnétek róla esetleg egy hogyan készültet?
Nézzétek meg a többiek munkáit is !


17 megjegyzés:

  1. Jézusom! Baromira jó lett... Bár a lemosását nem irigylem... Nekem tavaly amikor hasonlót csináltam úgy telement a körömágyam művérrel, hogy egy hétig nem tudtam kiszedni... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! : )
      nekem nem volt vele baj, mondjuk én akrilfestékkel csináltam : ) utána meleg szappanos vízzel meg körömkefével teljesen lejött : )

      Törlés
  2. Meglepődtem, megijedtem, nagyon jó lett!
    Nagyon tetszik! Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Én szívesen megnézném hogyan készült :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek örülök, ráfekszek akkor a dologra! : ))

      Törlés
  4. Elnézést, de ómájfákingád O.O Ez valami brutálisan jó lett, messze te viszed eddig nálam a prímet! Én is gondolkodtam, hogy csináljak-e beszakadozó, betört körmös-véres valamit, de nem volt hozzá eszközöm és beszerezni sem tudtam volna, így ez most elmaradt, de lehet egyszer kipróbálom :P Fantasztikusat alkottál!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aranyos vagy! : )) köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! : )
      mivel Misa írta, hogy szeretné, ha lenne hogyan készült belőle, így majd láthatod, hogy nem is kell hozzá olyan sok minden : ))


      és a többieknek is köszönöm szépen a dicséretet!! : )

      Törlés
  5. FÚÚÚÚ... fúúú... ez simán elmenne egy zombis filmbe egy profi sminkes munkájaként, nem??
    (én is szívesen látnék how to-t)

    VálaszTörlés
  6. Hihetetlen profi munka!
    Azt hittem, azonnal hányok, amikor megláttam, és ez nagy szó, mert amúgy bírom a gyűrődést! :)
    Gratulálok, ebben a témában nem láttam még jobbat!

    VálaszTörlés
  7. Iszonyatosan durva! Amúgy baromi undorító, de jó értelemben: )

    VálaszTörlés