2014. október 4., szombat

Októberi körömkihívás | Halloween | Édességek

Sziasztok!

Manna hirdette meg ezt a körömkihívást és mivel szeretem a Halloween témáját, így gondoltam jelentkezek. Először az édességeket kellett a körmünkre varázsolni.
Én a Halloween legjellegzetesebb finomságához nyúltam, a Candy Corn-hoz. Egy Essence-es barna alapra szintén Essence csillogó lakkot kentem, ami már magában is jól mutatott, de ezután feldobtam az akrilfestékkel készített cukorkákkal.


Remélem tetszik nektek az alkotás, nézzétek meg a többiek munkáit is!


8 megjegyzés:

  1. klassz lett a tiéd is, egy rugóra járt az agyunk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, sokan nyúltunk a candy cornhoz : ))

      Törlés
  2. Nagyon jó lett, a fekete alap különösen feldobja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, nekem is nagyon tetszett már magába is a csillogóssal : )) lehet olyan lesz a következő körmöm : )

      Törlés