2014. október 13., hétfő

Októberi körömkihívás | Halloween | Boszorkány, csontváz

Sziasztok!

Harmadik fordulójához értünk a Halloween-i kihíváshoz, melynek témája ezennel a boszorkányok és a csontvázak lettek.

Először sokat gondolkoztam, hogy melyiket válasszam, aztán a csontváznál maradtam. Azon belül is az egyik kedvenc karakteremet próbáltam körömre pingálni. Ki más is lehetne a kedvencem, mint a Tim Burton alkotta Jack Skellington!


NYC fekete alapra akrilfestékkel festettem fel Jack arcát és nevét valamint a holdat. Amikor az egész megszáradt átlátszó festékkel és lila flitterrel elkészítettem a temető dombját. : )

Remélem tetszik nektek!
Szeretitek a TB filmeket?

Itt vannak a többiek munkái is!


7 megjegyzés:

  1. Jack nagyon durva, tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Haha, hát igen, mintha csak összebeszéltünk volna, pedig nem is :P A tiéd sokkal jobb és félelmetesebb lett, az enyém kis cuki :D

    VálaszTörlés
  3. örülök, hogy tetszik lányok!! : ))
    és igen, mintha összebeszéltünk volna! : )) nekem is megcsúszott kicsit Jack, de a tiéd is nagyon jó lett : )) a tiéd tényleg kicsit cukibb : D

    VálaszTörlés