2014. október 17., péntek

Októberi körömkihívás | Halloween | Pók/denevér/feketemacska

Sziasztok!


A mai körömnél 3 közül is választhattunk. Pókot, denevért vagy fekete macskát alkothattunk a körmeinkre, én kettőbe is belenyúltam kicsit : )


A fekete körömvég NYC lakk a zöld pedig egy Essence repedezős, amit nem hagytam repedezni : D
Láthattok a középső ujjamon egy kis lyukat a körömvégen, itt nyúltam bele egy kicsit a denevér témába is, amit a következő képen láthattok!

Először szerettem volna, ha minden képen látszik a denevér, de azzal nem számoltam, hogy a fülbevalóm elég hosszú, így ha a denevért szeretném a képre, akkor a körmeim nem látszódnak rendesen ha pedig a körmeimről akarok közeli képet, úgy a denevér nem látszik.

Itt a szemfülesek láthatják a turpisságot! Ugyanis nem a saját körmömet lyukasztottam ki, hanem ragasztható műkörmökkel készítettem el a manikűrt. Ezért láthatjátok a saját körömvégeimet is.

Az elmúlt időben ismét eltűntem, ennek oka az, hogy a technika összeesküdött ellenem. Nem elég, hogy a gépem is megőrült az utóbbi időben, még a telefonom is kezdi bemondani az unalmast. Mind kettő folyton kényszerbezár, lefagy, megőrül....a hétvégén végre lesz időnk, úgyhogy megpróbáljuk orvosolni a dolgokat.

Remélem tetszett nektek ez a pókicás köröm, nézzétek meg a többiek munkáit is!

5 megjegyzés: