2014. október 6., hétfő

Őszi haul

Sziasztok!

Az elmúlt időben ismét vásárolgattam egy kicsit, ezeket fogom most nektek megmutatni.

Sikerült még egy szép napsütős napon lefotóznom a zsákmányt. : )
A C&A-ba volt egy kupanom, hogyha 10 ezer felett vásárolok, akkor lejön 2500 Ft. Ezt a kupont felhasználva szinte ingyen volt az öv. : ) 2700 Ft körüli áron találjátok meg a boltokban. Vettem egy farmert, ami hihetetlen kényelmes, nincs ki belőle a derekam, csőszárú és nem nyom, nem feszül sehol. Tökéletes, és ugye mi nők tudjuk, hogy egy ilyen farmer kincset ér!! : )) Ráadásul nagyon baráti 5500 Ft körüli áron vehetjük meg. A méreg zöld pulcsi is onnan van, ami 3500 Ft körüli áron kapható még ezen kívül kb. 4 színben.
A sapkát nem tudtam ott hagyni, beleszerettem a színébe is meg a fazonjába is. Szintén méregzöld, volt még kék, púderszínű és ha jól emlékszem burgundi is. A Rossmannban találjátok meg 2200 Ft körüli áron.
Most pedig térjünk át egy kicsit a "pipere" dolgokra.

A képen láthattok egy zoknit, aminek nagyon cuki fodros a teteje. Erre a Tesco F&F részlegén bukkantam rá, 5 db volt egy csomagban, mindegyiknek más színű a fodra és 1500-1800 Ft között van az ára. Néhány fehérnemű is le van most akciózva, kettőt kapsz 1700 Ft-ért, szerintem megéri megnézni őket mert szép csipke alsóneműk vannak.
A Rossmannban nem csak sapit vettem, hanem egy arckémet is, ami a Ziaja kakaóvajas krémje. Normál és száraz bőrre ajánlja, egyelőre tesztelés alatt. : ) Még valami landolt a kosárba, mégpedig a háttérben megbújó Essence zöld repedezős lakk. 179 Ft-ért volt leárazva, nem hagyhattam ott! ;)
A Kik-ben is jártam, ahol már javában a télre készülnek (számomra meglepő módon), így vettem két csomagolópapírt 180-180 Ft-ért valamint a cukorrudakra is ott leltem *-* nem hagyhattam ott 290 Ft-ért....ha most nem veszem meg, akkor decemberben már nem lesz.
Jártam százasban is, első utam a Goods Marketba vezetett, ugyanis hajvégápolót kellett vennem, ami nem lehetett más, mint az 500 Ft-os Kallos hajvégápoló. Nekem maximálisan bevált. Ugyanitt vettem a tejes és kakaós rolettit, amit téli időszakra vásároltam majd egy-egy kakaóba ;) 200 Ft-os akciós áron jutottam hozzá.
A Family Disconba is befutottam, ahol a ragasztható műkörmöt vettem 290 Ft-ért....nem sokára látjátok, hogy mihez ;)
Két ajándék is helyet kapott a képen, melyeket születésnapomra kaptam, az egyik a szívecskés fülbevaló szett, ami I am márkájú, illetve az Oriflame Delicious moments habfürdője, aminek valami fenomenálisan fincsi illata van!

Ezeket szereztem be mostanában.
Ti miket vásároltatok?

2 megjegyzés:

  1. Az öv az nagyon tetszik, én még nem találtam meg azt, amivel meg tudnék békélni.
    Őszre jött velem cipő, póló, kardigán, pulóver, táska, és egy plüss denevér. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, az övvel nagyon jól jártam, nekem is tetszik, pedig ritka : D mindig csak húzom halasztom az öv vásárlást, pedig már nagyon kellett egy normális.
      rám is vár még a bokacsizmám : ) meg jó lenne még egy félső...majd kiderül találok-e kedvemre valót : ) plüss denevér *-* biztos nagyon cuki! : D

      Törlés