2014. november 20., csütörtök

BIO E-vitaminos szemráncolaj teszt

Sziasztok!

Ma egy teszttel jövök nektek, remélem érdekes lesz és esetleg egy új márkát tudok nektek bemutatni!


A címben is olvashatjátok,  hogy egy bio szemráncolajról írok majd. Felmerülhet bennetek, hogy 21 évesen mi a francnak nekem szemráncolaj?
Részben megelőzésnek is jónak gondolom, de leginkább a száraz bőrömön segített. Ezelőtt csak néha néha gondoltam rá, hogy esetleg valamilyen szemkörnyékápolót be kéne szerezni, de mindig csak odáztam a dolgot, illetve fogalmam se volt, hogy melyik márkától is kéne választanom. Aztán anyukám megrendelte ezt.
Alapjáraton száraz az arcbőröm és a szemkörnyékemen is éreztem néha, hogy elkelne némi tuning, és hát ez az olaj abszolút megadta neki azt, ami kellett. Ez előtt észre sem vettem, mennyire száraz ez a környék is!

Mivel olaj, így estére szoktam használni. Az adagolója olyan, mint egy illóolajnak, 1 cseppet eloszlatok a két gyűrűsujjamon, majd beledolgozom a szemkörnyékembe.
Mivel csak természetes anyagot tartalmaz így nyugodtan használom. : )

A terméket az andió holnapról tudjátok megrendelni, megéri körülnézni mert rengeteg szuper cucc van fent! : )

Ti használtok valamit a szemkörnyéketekre?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése