2014. november 16., vasárnap

Deichmann rendelésem

Sziasztok!

Az őszi wishlist-es bejegyzésemben említettem, hogy keresem a tökéletes bokacsizmát. Nos ezt meg is találtam a deichmann-ban, viszont a városban sehol nem volt a méretemben...


Úgyhogy úgy gondoltam, hogy kipróbálom a nemrégen bevezetett házhoz szállításukat.
A honlapon egyszerűen tudunk regisztrálni, és kiválaszthatjuk, hogy előre utalással vagy utánvéttel szeretnénk vásárolni. Csomagunkat a GLS futárszolgálat hozza házhoz.
Abszolút gyorsak, és épségben megérkezik a termék. Én pénteken délután adtam le a rendelésem, aztán a hétvégén még változtattam a szállítási címen, ugyanis nem voltam itthon a tervezett szállítási napon, viszont kedden délután már mehettem is a cipőmért. Mindenről küldenek e-mailt, a tervezett kiszállítási időintervallumról is. A cipős doboz egy külön nagy dobozban van, amiben megtaláljuk még a számlánkat, és a visszaküldési leírást is.
Kérhetjük a csomagunkat valamelyik üzletbe, illetve ha mégsem felelne meg a cipő, vissza is vihetjük a legközelebbi boltba.

Szerintem abszolút megéri igénybe venni ezt a szolgáltatást, ha nincs a méretünkben valamelyik cipő, de tudjuk, hogy jó lesz a lábunkra. Én ezt a bokarésztől kötött csizmát választottam, fekete színben.


Ti rendeltetek már a deichmanntól?

2 megjegyzés:

  1. Én nem igazán szeretek ruhát és cipőt a netről rendelni. :)
    Tetszik ez a bokacsizma. :) Klassz választás volt. Láthatunk majd vele outfitet? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. amúgy én se vagyok az a nagy ruha, főleg cipő rendelő. nagyon torkos lábam van, ráadásul 41-es...nagyon kell kutatni a megfelelő cipők után. nálunk, mint írtam feketébe már nem volt méret viszont 1 db barnát sikerült találni, így fel tudtam próbálni, hogy amúgy kényelmes-e. ezért mertem bevállalni a rendelést.
      viszont akinek nincsenek ilyen speciális igényei, mint nekem : D (elég széles legyen a lábfejénél, de ne nézzen ki úgy mint egy troll 41es méretbe:DD) azok szerintem nyugodtan rendelhetnek, abszolút korrekt a szállításuk : )

      outfit? : ) nem is gondoltam rá, de most, hogy írod : )) lesz majd : )

      Törlés