2014. november 19., szerda

Év végi wishlist

Sziasztok!

Ahogy a cím is mutatja, készítettem egy év végi wishlist-et. Ezeket a dogokat szeretném még az évben beszerezni magamnak....aztán majd kiderül mi sikerül belőle : )


Szeretnék egy sima egyszerű, feszes fekete nadrágot és egy szintén egyszerű burgundi inget. Megtaláltam a tökéletes inget a C&A-ban. Egyetlen egy darab volt belőle és pont kicsi volt. Nagyon szomorú vagyok miatta, hiszen tökéletes volt, pontosan ilyet kerestem...úgyhogy keresgélhetek tovább. : (
A nyakláncot az inghez szántam, na ez tuti a birtokomba lesz mivel sikerült egy ebay-es licitáláson leütni 310 Ft-ért. : )
A Yankee Candle gyertyát szerintem nem kell ragozni, minden gyertyakedvelő vágyik a termékeikre! Karácsonyra mindenképpen szeretnék valamilyet, ha nem is YC, akkor Bartek Candle-t mivel azok is illatoznak égés közben.
A körömvég nem tudom mennyire kivehető. Arany, csillámos gél lakk van rajta, ezt is karácsonyig szeretném beszerezni, mert az előre megálmodott körmöm eleme lenne.
Egy Dolce Blocco határidőnaplót is be fogok szerezni, azt viszont még nem tudom, hogy Secret Plannert vagy Secret Calendart. Az biztos, hogy ezt a kinézetet fogom keresni a polcokon!
Demény a kötsög könyve is ott szerepel a listán! Ti követitek facebookon? ;)
Szeretnék egy igazán szép lila rúzst, illetve egy Decathlonos téli futónadrágot.

Nektek mi szerepel az év végi listátokon?

2 megjegyzés:

  1. Az ing nagyon tetszik, én is elfogadnám. A nyakláncról nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem, de az igen felé hajlok. :) Nekem jobbára könyvek vannak a listámon - ha van ilyenem -, meg bakancs és egy nadrág.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik az ing. : ) amit én találtam az még ennél is egyszerűbb volt, mert még a gombok is olyan színűek voltak, mint az ing. de kezdek róla kicsit letenni... ugyanis sehol nem találok. a következő helyek a kínaik lesznek, amiket átnézek.
      a nyakláncra meg rábukkantam : D akartam már egyet régóta, az elvárás az volt, hogy arany legyen az alap szín. a licitek között nézelődtem és ez tetszett meg a legjobban, ezt tudom leginkább kombinálni : ) én minél többet nézem annál inkább beleszeretek, szóval nagyon remélem, hogy élőbe is ilyen lesz!! : DD

      nekem most csak a Deményes könyv van a listán...inkább olyan listám van, hogy "ami el kéne már olvasni" itt vár 4 könyv is : )

      Törlés