2014. november 10., hétfő

Katalógus karácsony

Sziasztok!

Habár még csak november eleje van, már sokan gondolunk a karácsonyra, illetve az ajándékokra. Régen én is az utolsó pillanatra halogattam a dolgot, tömegnyomorban rohangálva stresszeltem, hogy mindent be tudja szerezni, amit elterveztem....vagy rosszabb esetben, tanácstalanul bolyongtam a sorok között, mert ötletem sem volt. Na két éve nem játszok ilyet, most is már október végén elkezdtem agyalni, hogy kinek mit szánok.

Nektek szeretnék segítséget nyújtani pár ilyen jellegű bejegyzéssel. : )
Elsőnek nézzük az Oriflame és az Avon novemberi katalógusait, amikben már rengeteg karácsonyi szett és termék megtalálható. Érdemes végiglapozgatni őket, hiszen én most csak csemegézgetek belőlük. Remek ajándékokat lehet rendelni onnan anyukáknak, testvéreknek, barátnőknek és egy két férficsomag is eléggé tetszetős!

Először az Oriflame kínálata:

barátnőknek, anyukáknak

férfiaknak




Ezeket pedig az Avonnál találjátok meg:



mennyire cuki!! *-*






Remélem tetszett nektek ez a válogatás!
Ti hogy álltok a karácsonyi ajándékokkal? : )
Legyen szép estétek!

4 megjegyzés:

  1. Hű a kedvenc ajakbalzsamjaim akcióban. Szerintem megrendelem. :)
    Én már a barátaimnak mindent beszereztem/rendeltem. A családom ajándékait december elején megveszem, de tudon miket már: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tudtam valami jót mutatni : ))
      akkor te is jól haladsz az ajándékokat illetően : )

      Törlés
  2. Mennyi klassz ajándék ötlet! :D Én az a fajta vagyok aki 23.-án rohangál az ajándékok után. Minden évben megfogadom, hogy előbb elkezdem beszerezni őket, de sosem jön össze. :D

    VálaszTörlés
  3. Nálam nagyrészt Avon termékeket kap mindenki, és szeretik is, már számítanak rá :-D Sok jó kütyü és testápolási termék is van ilyenkor a katalógusaikban, és a felesleges dísztárgyak helyett így olyat kapnak, amit el is tudnak használni :-)

    VálaszTörlés