2014. november 26., szerda

Nivea csomagom érkezett

Sziasztok!

Újra egy nyereményt hoztam nektek.
A Nivea holnapján rendszeresen vannak nyereményjátékok, amikre én jelentkezni is szoktam, hiszen ki ne örülne egy-egy termékmintának vagy ajándék terméknek.


Most azon szerencsések egyike lehettem, akik egy csomagot nyertek.
Mindhárom termék száraz és érzékeny bőrre való, gondolom célirányosan küldték őket, mindenki a saját bőrtípusának megfelelő verziókat kapott.
Van egy Ápoló arctonikom, ami 200ml-es, természetes mandulaolajat és Hydra IQ-t tartalmaz.
A két arckrém az új formulás aqua effect verzió, az egyik éjszakai krém a másik nappali.
Az esti gazdagon regeneráló hatást ígér a nappali pedig intenzíven hidratálja a bőrt és bársonyosan puhává teszi, illetve UV szűrő is van benne.

A két arckrémet egyelőre pihentetem, hiszen most abszolút jóba vagyok a ziaja krémemmel, illetve estére az Egyptian Magic krémet használom, mert a hideg szél nagyon kiszárítja az arcbőröm.
A tonikot viszont bevetem : )
Érdekelne róla teszt?

Legyen szép napotok! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése