2014. november 24., hétfő

Nyertem a Pillecukor blogon!

Sziasztok!
Nem olyan régen nagy örömmel nyitottam meg az egyik e-mailemet, ugyanis tárgyként Gratulálok :) szöveg szerepelt.
Mivel rendszeresen játszok különböző nyereményjátékokon, így sejtettem, hogy valahol nyertem.


Az az e-mail Szilvitől jött, a Pillecukor blog írójától. Nyertem a Postbook-os játékán, aminek nagyon örültem. A csomagban nem csak egy postbook, hanem egy utazástervező és két órarend is lapult.
Mint látjátok nagyon cuki dolgokról van szó, de beszéljenek helyettem ők maguk:

"A Postbook kézzel varrt, egyedi vászonborítással ellátott kézműves termék, a kiadó és a naplóíró – vagyis általad – közösen létrehozott irodalmi alkotás.
A Postbook egy-egy nap kifejtendő témáit általában négy kezdőmondat segítségével előre megadja, neked ezeket folytatva kell jellemezned az aznap átélt élményeidet. A Postbook kevesebb, mint 365 napnyi bejegyzést tartalmaz, így te választhatod meg, milyen gyakran „posztolod” emlékeid."

További információkért látogasd meg a holnapjukat IDE kattintva. Szerintem megéri! ;)
Legyen szép napotok!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötletnek tűnik ez a postbook :-) Gratulálok a nyereményedhez :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg az : ))
      köszönöm szépen! : )

      Törlés