2014. november 25., kedd

Oriflame Delicious moments habfürdő teszt

Sziasztok!
Ma újból egy tesztet hoztam nektek!

Az Oriflame irtófincsi illatú habfürdőjéről szeretnék pár sort írni.
Nos a csomagolással engem megvettek kilóra... nagyon cuki : D Az illattal meg szintén. Egy édes, süti illatú habfürdőről van szó, ami jól habzik. Mivel én zuhanyozni szoktam, így tusfürdőként használom, de abszolút megállja a helyét, nem szárít. Ezeken a hideg estéken öröm vele tusolni, abszolút feldob ez az édes illat.

Próbáltátok már?
Amúgy ajándékba kaptam, így nem tudom, hogy van-e kisebb kiszerelés vagy csak ilyen brutál méretben kapható. : D

2 megjegyzés:

  1. Sajnos nem próbáltam még, de nagyon tetszik a leírásod alapján :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megéri kipróbálni : ) én nagyon szeretem.

      Törlés