2014. november 18., kedd

Pictures*27 - Karácsonyi egyveleg, ötletek

Sziasztok!

Bárhogy is nézzük, nemsokára tényleg itt a karácsony!
Már ki is raktam a visszaszámlálót, hiszen a november pik pakk el fog suhanni, aztán itt a december, amikor már inkább a megvalósításon kéne lennie a hangsúlynak. Ezért hoztam nektek most egy kis ötlet köteget, mindenféle témában.
Remélem tetszeni fog!







Kézradír, leírást ITT találsz.
Angol tudás szükséges.


Gyerek szájfény kókuszolajból és italporból.
Házi ajakbalzsam. Leírás ITT.
Angol tudás szükséges!
Annyira cukii!!!




6 megjegyzés:

  1. az utolsó előtti nyalókás szarvasfej nagyon tetszik, pont ilyesmiket keresgélek gyerekeknek :)
    viszont az utolsót nem tudom, hogy micsoda, vagy mire való

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaaaj nagyon örülök, hogy tudtam segíteni : ))

      szerintem fürdőgolyó az utolsó : )
      persze nem tudom 1millió%-os biztosra, mert csak a képet láttam, leírást nem, de szerintem az : )

      Törlés
    2. Ahaaa, így már okés :) Azt hittem valami egyszerű gipszes valami, de úgy elég snassznak látszott :D

      Törlés
  2. Az utolsót én sem értem.
    Tetszett a poszt, jó ötletek vannak benne: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszett : ))

      szerintem fürdőgolyó. néztem már több receptet is ilyen fürdőgolyó/fürdőbomba elkészítéséről és az is ilyesmi volt : )
      tervbe van egy DIY bejegyzés amúgy erről ;)

      Törlés