2014. november 23., vasárnap

ziaja Cocoa Butter arckrém teszt

Sziasztok!


Elfogyott az arckrémem és valami új után néztem. A Rossmannba épp le volt akciózva ez az arckrém, sok jót hallottam már a ziaja termékekről és régóta ki is akartam próbálni őket, így megvettem 990 Ft-ért.
Nagy reményeket fűztem hozzá, épp a sok olvasgatás miatt. Hát hogy is mondjam, a kapcsolatunk az elején igen viharos volt. Felkentem az előző krémnél megszokott adagot a száraz bőrömre és vártam a hatást. Hát megkaptam....délután már fénylett a fejem, úgy bezsírosodott. Ezt eljátszottuk kb. 5 napon keresztül aztán pihentettem a dolgot. Már érlelődött bennem a méreg és gondoltam jól leírom a véleményemet róla. Normál meg száraz bőrre mi?!...na persze.

Csak nem hagyott nyugodni a dolog, hiszen annyian dicsérik, működnie kell, hát tele van tök jó dolgokkal, hogy csinálhat a száraz bőrömből zsírosat? Úgyhogy neki futottam még egyszer, de most csak épphogy raktam az arcomra. Azóta is így használom és abszolút barátok vagyunk.
Van, hogy csak a kritikusan száraz területekre teszek, van hogy az egész arcomra, de mindig csak keveset, épphogy pöttyözök vele és azt oszlatom el. Így teljesen jól működik!
Nagyon tetszik benne, hogy tényleg beváltja a leírtakat, vagyis javítja a bőr megjelenését és színét.

Ti próbáltátok már ezt a márkát?

4 megjegyzés:

  1. Egyik kedvenc arckrémem, van is itthon belőle tartalék, én este kentem fel, úgy nem volt vele gondom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, több helyen olvastam, hogy éjszakára használják, de én nappali krémnek vettem. meg sem fordult a fejemben, hogy estére kenjem fel : D lehet bennem van a hiba.
      mindenesetre most már jóban vagyunk : ))

      Törlés
  2. Még nem próbáltam a márka termékeit, de nagyon sok jót olvastam róla és a kakaóvjas dolgok általában jók szoktak lenni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, én is sok jót olvastam róluk, ezért vettem meg. : )
      most már szeretem, csak meg kellett tanulni használni : D

      Törlés