2014. december 28., vasárnap

Blogmas 2014!

Sziasztok kedves olvasóim!

Hogy telt a karácsony? : )
Nekem igen mozgalmasan és eseménydúsan, volt benne pozitív és negatív is. A technika még mindig nem áll mellettem, a gépem 2 napon belül újra lesz rakva szerintem, szóval nemsokára helyre áll a rend. A telefonom is meghalt az ünnepek alatt, egyszer csak gondolt egyet és elsötétült. Szerencsém van mert tudtunk új telefont venni, ami már egy középkategóriás, szóval igen jól szuperál ^_^ még ismerkedek vele, az instagramot már befogtam!! : D A tengerimalacom is megijesztett minket az ünnepek alatt, de szerencsére már jól van ő is : )
24.-én szokás szerint nagymamáméknál voltunk, 25.-én pedig 4 helyre is mentem : D 
Mivel telefon nélkül voltam így nem készítettem annyi hangulatképet, de azért párat hozok nektek. : )

A nagy fánk : )
Ajándékozás
Elmaradhatatlan habkarika : )
Demény könyve : )) dedikálva!
DIY volt...félig volt rá csak időm, de azért így is tetszik : )
A páromtól egy elektromos fondue készletet kaptam : ))
Régóta szerettem volna már, ez pedig egy igen szép példány, másra is fogom tudni használni : )
Párom szülei olyan aranyosak, körmös dolgokkal leptek meg : )
A háttérbe pedig szintén két oriflames ajándék, ezekről lesz majd teszt! : )
Olyan régóta szerettem volna : ) megkaptam
Pici fám  a szobámba
A sütitálaló ajándék volt anyáéknak : )
Csodás volt látni az arcokon az örömöt, amit az ajándékokkal okoztam és igazán boldog vagyok, hogy ennyire ismernek a szeretteim : )

Nektek hogy telt az ünnep? : )

6 megjegyzés:

  1. De hangulatosak a képek :) Ilyen sütitálalót én is nagyon szeretnék, olyan jól néz ki *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokáig vadásztam mire találtam 3 emeleteset. Aztán az itteni százasban leltem rá. : )

      Törlés
  2. Nagyon jó képek. A fondükészlet nagyon szuper, biztosan jól ki tudod majd használni. A sütitálaló nekem is nagy vágyam, egyelőre egy karton sütitálaló van, ami egy 2013-as sütis magazinhoz járt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kartonos meg van nekem is : )) anyák napjakor fel lett avatva

      Törlés
  3. Életem a fondü, főleg ebben az évszakban és főlek a sajtos-boros verzió, a csokis sose hozott lázba :) Demény kötelező darab :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem meg eszembe se jutott, hogy lehetne sajttal is :'D

      Törlés