2014. december 23., kedd

Karácsony előtti TAG

Sziasztok!

Sikeresen elfelejtkeztem a nagy tanulásban arról, hogy beidőzítettem ezt a bejegyzést, gondolván majd valamikor kitöltöm előtte. Nem így lett....a hétvégén be se kapcsoltam a gépem, szóval elnézést kérek mindenkitől, aki már egyszer erre járt, gondolván, hogy egy TAG válaszait olvashatja. Viszont ami késik az nem múlik, úgyhogy itt van kitöltve! : )



Ezt a TAG-et Móni csatornáján találtam, ha tetszik nektek töltsétek ki ti is! : ))

1. Mikor szerzed be az ajándékokat szeretteidnek?
Az éven nagyon ügyes voltam és szinte mindent novemberben beszereztem : )

2. Mit szeretsz a karácsonyban?
Hát úgy mindent. Egy nagy menet az egész, de akkor is nagyon szeretem. Az,  hogy együtt lehetek a szeretteimmel, a fát, az illatát, a finomságokat, jó esetben a havat....

3. Beszoktál öltözni mikulásnak?
Nem. Karácsonykor amúgy se a Miku jön...

4. A távoli rokonaidat is meg ajándékozod?
Nem.

5. Ilyenkor kidekorálod a szobádat?
Igen, gömbök lógnak a karnisról, égősor van az ágyam felett, lesz kicsi fám is : ) De mindenről hozok majd egy képes beszámolót! 


6. Ebben az évben mit szeretnél a leginkább megkapni Karácsonyra?
Egy szabad napot. : DD ez viccesnek tűnhet, de elég nagy a család és az elmúlt két évben karácsony mind a három napján mentem valahova. Idén 26.-án itthon leszek, viszont ennek az az ára, hogy 25.-én 4 helyre is megyek : )

7. Minden évben új díszeket vesztek a karácsonyfára?
Dehogy.... nem is értem azt, aki így tesz : D Arany, bordó és szalma díszeink vannak, egy két megmaradt darabbal kiegészítve, pl arannyal festett dió ovis koromból

8. Elszoktatok menni az éjfélimisére?
Nem.

9. Szenteste szoktatok rokonokhoz menni?
Igen, az a nap amióta az eszemet tudom nagyiméknál van tartva, az egész családdal. Ebédtől estig.

10. Ilyenkor mi a karácsonyi "menü"?
Megszokott menünk nincs, egy jó pár éve igénylem az aszalt szilvával, sonkával és sajttal töltött csirkemellet, szóval ez idén is lesz, illetve ami még nélkülözhetetlen az a mézeskalács. A többi változó : )

Nektek van megszokott menetrend Karácsonykor?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése