2015. január 6., kedd

eBay világa #1

Sziasztok!

Sokáig gondolkoztam, hogy milyen nevet adjak ennek a bejegyzés sorozatnak, amiben az eBay-es vásárlásaimról fogok írni. Végül erre esett a választás, mivel mindig úgy emlegetem, hogy "az eBay csodás világa" : DD elég sok minden jobb áron fent van, mint ahogy itthon hozzájuthatunk. 
Még csak most regisztráltam be nemrég, de teljesen magával ragadott.... most már értem miért írtátok!


Elsőnek ezt a YEVITA pink gél lakkot rendeltem meg innen. Sok színben kapható és 800 Ft körüli áron juthatunk hozzá. Még csak a lábamon próbáltam, hiszen ez nemigazán a neon pink szezonja, de ott remekül működik. Nem vált fel, nem kopott meg. Kentem alá baset és felé toppert biztos ami biztos, viszont ragadás mentesre szárad, szóval szerintem nem szükséges. 3 percet lámpáztam és 2 rétegben is jól fed. 



Megrendeltem még ezt a fehér alapú multikolor strassz tárcsát, amiben 5 különböző méretű strassz van. 260 Ft körül juthatunk hozzá innen. Amikor megjött nagyon megörültem neki, viszont használat közben már nem olyan jó. Részben nem mindegyik strassz annyira multikolor, mint kéne, valamint bemattulnak, ha fedőlakkot kenek rájuk. Nem venném újra, viszont a fekete nagyon érdekel, lehet bepróbálkozok majd egy másik eladótól. 



Egy ecsetet rendeltem még, egy Real Technique másolatot innen. Azt kaptam, amit vártam, elég pufi, puha, elég terméket vesz fel és nem hullik a szőre mosás után se. Kb. 500Ft-ért lehet a miénk, viszont többféléből is válogathatunk az eladónál.


Mind három termék időben megérkezett, nem volt semmi gond, rendesen be voltak csomagolva. A lakkal és az ecsettel maximálisan meg vagyok elégedve, ilyen áron kiváló termékeket kaptam. A strassz már nem lett annyira a szívem csücske, de legalább nem nézegetem már folyamatosan, hogy vajon milyen lehet. : )

Ti mit rendeltetek először az eBayről?
Be vagytok regisztrálva egyáltalán?

Legyen szép napotok! : )

3 megjegyzés:

  1. Még nem regisztráltam, valamiért tartok tőle, pedig annyi fantasztikus dolog van, amiért fáj a szívem... :D Ebből a háromból az ecset tetszik a legjobban, egy újabb dolog, amiért meghasad a szívem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, sok jó dolgot ki lehet fogni, én megfogadtam egy pár napja, hogy oké, most pihi nem vásárolok többet,mert hiába ez csak 200 valamennyi meg ez is meg ez is meg ez is, de a sok kicsi sokra megy! Persze ettől eltekintve tegnap sikerült licitesként megszerezni 5 dekortapaszt 69 forintért... : D

      Törlés
  2. Szia! Imádom az Ebay-t :D rengeteg mindent rendeltem már a bizsuktól az ecsetekig :) az utóbbiak a kedvenceim :) Jó minőségőek, jó áron! Utó-karácsonyi ajándékba egy egész szettet kaptam, ami Sigma utánzat, nagyon pihák és kellően tömöttek. Még nem próbáltam őket, kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés