2015. január 1., csütörtök

Helló 2015!

Sziasztok!

Eljött a Január elseje. Nekem még kicsit szokni kell, a ma reggeli instás böngészésem közben esett le, hogy akkor mostmár tényleg Január van, újból 01.01., lecsengett a December, vége az ünnepeknek. Kicsit olyan érzésem van, mintha át lett volna szaladva az egész. Valahogy nem voltam hangulatomban, nem volt hó, sütött a nap, aztán szilveszterre meg nagyon hideg lett.... hát ilyen volt ez az év vége : ) Lassan tényleg át kell kapcsolni agyat is, hogy új év van.


Nézegettem a blog statisztikáit és néhány adatot megosztok veletek idén is : ) 
A legnagyobb nézettséget a Foodpandás ajánlóm érte el az előző évben, ezt pedig a manikűrvadász szülinapi fordulója követte. Legtöbben a google-ről és a Magyar Blogok-ról kattintottatok rám, illetve külön öröm, hogy a legtöbb keresési kulcsszó az a blog címe, tehát nem csak idetévedtek valahogy. 

Hogy egy kicsit személyesebb vonalra terelődjünk, nekem nem volt semmilyen újévi fogadalmam. Feleslegesnek tartottam megfogadni valamit, ami hirtelen az eszembe jut vagy amit évek óta hajszolok, ennél kezdek összeszedettebb és rendszerezőbb lenni. Éjfélkor nem is gondolkoztam semmi ilyenen, inkább ma estefele kezdtem el és arra jutottam, hogy nem egy semmibe elszállt mondat lesz a dolog, hanem komoly éves terv részletekre bontva, hogy ne veszítsem el a lendületem és az érdeklődésem! : )


Legyen csodás évetek és kívánom nektek, hogy érjetek el mindent, amit akartok. Legyetek egészségesek és boldogok!
Külön szeretném megköszönni a feliratkozóimnak, hogy itt vannak velem és olvasnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése