2015. január 29., csütörtök

Januári kihívás | Forrócsoki, forralt bor, tea

Sziasztok!

Hoztam ma nektek a kihívásom utolsó témáját. Sajnos hihetetlen módon el vagyok havazva (szerencsére lassan szó szerint is ^_^), kicsit leszívott már az egyetem, ezért nincsenek bejegyzések. DEE már csak holnap lesz egy vizsgám és ennyi! 
El sem tudom mondani, mennyire nem vagyok megelégedve ezzel a manikűrrel! Az eddig készített körmök egyik legrosszabbika lett. Még valamikor január elején próbálkoztam, pingálgattam kicsit, hátha közben elkap az ihlet, de nem így lett. Azért lefotóztam, mert szinte minden körmömet le szoktam fotózni, de most sajnos úgy hozta a helyzet, hogy csak ezt tudom nektek megmutatni, ugyanis nem volt időm újat és szebbet készíteni.


El is kente a fedőlakk az akril festéket, a csillámpor se nagyon látszik benne... egyáltalán nem jön át a lényeg szerintem : D A koncepció az lett volna, hogy a borban úszkáló gyümölcsöket alkotom meg. Na ez most alma és narancs lenne, de szerintem inkább ne is részletezzük a dolgot. : DDD

Majd februárban újraalkotom, és megmutatom nektek, hogy mi is volt a fejemben. : )

Nézzétek meg azért Noémi alkotását, mert tőle egy nagyon szép manikűrt láthattok!


2 megjegyzés:

  1. Igazából nekem átjött a lényeg, még mielőtt elolvastam, amit írtál. :D Szerintem nagyon ötletes, nekem tetszik is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha átjött : )) és köszönöm szépen, aranyos vagy! : )

      Törlés