2015. január 5., hétfő

Januári kihívás | Maradt még egy kis csillogás

Sziasztok!

Elérkezett az idő, hogy kikerüljön az általam készített kihívás első témája. Sajnos rosszul időzítettem, hiszen ma este van a Manikűrvadász második szülinapi fordulója is, de így legalább ma két bejegyzést kaptok. ;)

Első téma a maradt még egy kis csillogás. Amikor elkészítettem a képet, ehhez a ponthoz egy szilveszteri köröm 2.0-át gondoltam, de máshogy alakult. Karácsonyra párom szüleitől kaptam egy Essence neon mikrocsillámot és mindenképpen ki akartam már próbálni.


A képeket elnézve lehet, hogy jobban passzolna egy erőteljesebb alaphoz, de nekem így is tetszik. Könnyű kezelni a csillámot és tényleg neon. : ) 13-as pop 'n' pink árnyalat egyébként.

Nézzétek meg a többiek alkotását is!
Legyen szép napotok!

5 megjegyzés:

  1. Szia! Én is küldtem e-mailt, hogy jelentkeznék a kihívásra, de nem kaptam kódokat. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elnézésedet kérem itt is!!
      A kódokat elküldtem e-mailben! : )

      Törlés
    2. Köszönöm a kódokat!
      Ja és azt el is felejtettem, hogy nagyon szép a mani! Nagyon tetszik! :)))

      Törlés
    3. köszönöm szépen! : ) örülök, hogy tetszik!

      Törlés