2015. január 22., csütörtök

Januári kihívás | Meleg pulcsik, kötött sál

Sziasztok!

Sikerült elnéznem a dátumot, illetve inkább elfelejtkezni róla, ugyanis mostanság megint a jegyzetek vették át az uralmat a napjaimon. De ma hoztam nektek az általam indított kihívás harmadik témáját, ami a meleg pulcsik, kötött sál volt.

Sokáig gondolkoztam, hogy hogyan is kéne ezt megvalósítani, nézegettem a neten, gondolkoztam, de végül egy kötés minta képe ragadt meg a fejemben, mégpedig ez:
forrás
Hát nem mondom, hogy teljesen sikerült visszaadni a mintát, sőt jobban megnézve egyáltalán nem is hasonlít : DDD nekem viszont valahogy nagyon megtetszett ez a manikűr, így már nem készítettem újat, hanem ezt hoztam nektek : )


Remélem tetszik nektek és elnézitek, hogy végül a kötéshez nem sok köze lett : DD

Nézzétek meg a többiek munkáját is és legyen szép napotok! : )



4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik! Szep lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Az mekkora már, hogy indítasz egy kihívást, és pont te felejted el?! :))))))) De amúgy látom, jó sokan komolyan vették... Csak úgy tolongtak a jelentkezők.... :)))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha el lehet felejtkezni egy-egy dologról. Főleg ha vizsgaidőszaka van az embernek : )
      Én pedig nagyon örülök Noéminek, felkeltette az érdeklődését a kihívás és ez a lényeg. Nem mindenki indul rögtön 40 jelentkezővel. : )

      Törlés