2015. január 5., hétfő

Manikűrvadász 2. szülinap

Sziasztok!

Eljött az IsaBella által indított manikűrvadász második szülinapja!


Az elsőhöz hasonlóan most külföldi körmösöktől vadásztunk. Nekem a Coco's nails blog jutott, ahol sok szép manit találhatunk, érdemes szétnézni! : ) Sokat keresgéltem, mire eldöntöttem melyiket alkotom újra, végül erre esett a választásom: (több képért az eredetiről katt ide)


Az igazság az, hogy sosem voltam kibékülve az ennyire egyenes vonalakkal : D Próbálkoztam már vele, de eddig nem nagyon sikerült. Pontosan ezért választottam egy ilyen manikűrt!! Szerettem volna gyakorolni. A fentiből ez lett, remélem tetszik nektek!


Emiatt a borongós idő miatt elég rosszak a fényviszonyok, de remélem azért látható rendesen a manikűr! : )
Nézzétek meg a többiekét is!


17 megjegyzés:

  1. Jó lett! És igen, a gyakorlás a kulcsa mindennek. Örülök, hogy olyat választottál ami kicsit megdolgoztat, szerintem ez az egyik lényege az ilyen kihívásoknak :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a színválasztása a manidnak:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Igazán érdekes ez a minta :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon klassz lett nekem bejön :)

    VálaszTörlés
  5. Minden tiszteletem, ez nagyon melós manikűr, tényleg kihívás volt! Szerintem nagyon jól megoldottad. :)

    VálaszTörlés
  6. Jó lett és érdekes a színkombináció! :)

    VálaszTörlés
  7. Csodálatos! A színvilág nagyon jól el lett találva:)

    VálaszTörlés
  8. Szuper jó lett :) Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen lányok a dicséreteket!
    Örülök, hogy tetszik nektek, amit alkottam : )

    VálaszTörlés
  10. Valamiért olyan szuperhősös hangulata van a tiédnek. :D Nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jól sikerült, pedig ez aztán tényleg komoly kihívás.

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó kis manikűr lett!

    VálaszTörlés
  13. Hű, bátor vagy, hogy direkt olyan manit választottál, amiben fejlődnöd kell! Alakulnak ezek a vonalak. ;) És nagyon érdekes ez a minta. :)

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm szépen, aranyosak vagytok! : )

    VálaszTörlés
  15. Igazi kihívás egy ilyen minta elkészítése, le a kalappal a bátorságod előtt!
    Én nem merek ennyire kilépni a komfortzónámból! :)

    VálaszTörlés