2015. február 3., kedd

A kedvenc szappanom arcra

Sziasztok!

Ma egy olyan szappanról fogok nektek írni, amit már évek óta használok az arcomra. Ez nem mást, mint a Kecsketejes sószappan aktív szénnel. 


Nem mondanám problémásnak a bőrömet, pattanások nagyon ritkán találnak meg és alapjáraton száraz az arcbőröm. Tehát mondhatom azt, hogy egyáltalán nem az én bőrtípusomra van ez a szappan, de valahogy még is beválik! : D Elsősorban azért szeretem nagyon mert remekül tisztít. Egy terméknél se éreztem még ilyen tisztának az arcom, eltávolít minden szennyeződést!
Másodsorban pedig, szerintem ennek is köszönhetem, hogy kevesebb problémám van az arcommal. 

Miskolci és környékbeli lakosok előnyben vannak a beszerzést illetően, hiszen Pacsuta Miklósné minden Termelői Csütörtökön megtalálható a Szinvaparknál, illetve minden helyi és környékbeli fesztiválon kint szokott lenni. Nagyon kedves és segítőkész, megéri szétnézni nála. Facebookon ITT találjátok meg, a képek között fent vannak a termékei. 

Nektek  mi a kedvenc terméketek arcra?
Próbáltátok már a kézműves szappanokat?

1 megjegyzés:

  1. Nekem sima kecsketejes és kénszappanom van tőle. :) Most a kénszappant használom esténként és én is nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés