2015. február 1., vasárnap

Avokádókrém recept

Sziasztok!

A nagy visszatérés örömére ma egy nagyon finom étel receptjét hoztam nektek!


Az egyszerű, de nagyszerű és egyben egészséges avokádó krémről van szó.

Hozzávalók:

  • 1 db avokádó
  • tejföl
  • bors
  • citromlé
  • lenmagolaj/olívaolaj
Az elkészítése sem ördöngösség. Az avokádót kettévágjuk, kiszedjük a magját majd megszabadítjuk a héjától. Próbáljuk minél vékonyabban vágni, hogy több hús maradjon meg. Ezután az avokádó húsát egy villával összetöröm. Ízlés szerint rakok hozzá tejfölt - ki mennyire szeretné krémesre-, kicsi sót, borsot, egy kis citrom felének a levét, illetve egy kevés lenmag vagy olívaolajat. 
Jól összekeverem és fogyasztható is!

Szeretitek az avokádót? Kóstoltátok már?

6 megjegyzés:

  1. Éppen a héten készítettem avokádókrémet. Mivel diétázom, só és tejföl nélkül készítettem, de tettem bele fokhagymát, ami adott egy kis pluszt az avokádó semmilyen ízéhez. Én botmixerrel készítettem, így elég krémes lett :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szeretem ilyen darabosan ezért nem mixerezem le : )
      Az eredeti recept sima hagymát ír bele, de én azt kihagyom, nekem nélküle sokkal jobban ízlik.

      Törlés
  2. Sosem ettem avokádót, de ami késik, az eljön egyszer.
    Szeretném kipróbálni, úgyhogy elmentettem a receptet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tudtam 'újat nyújtani' és lementetted : ))
      Remélem neked is annyira fog ízleni, mint nekem : )

      Törlés
  3. En hagynaval szemely szerint jobban szeretem. Egy tipp a konnyebb elkesziteshez:ha jo avokadot vettel, akkor a heja csak siman elvalik a husrol, amit aztan csak le kell szedj a magrol. Igy semmi sem megy pocsekba, de teny hogy a jo avokadot meg kell tanulni felismerni. En amugy imadom. :)

    VálaszTörlés
  4. A múltkor kísérleteztünk avokádó krémmel de katasztrofális lett. :D Robotgépben törtem össze és úgy nagyon darabos volt. :/ De szerintem alapból nagyon kemény is volt... De ki fogom ezt is próbálni. :)

    VálaszTörlés