2015. február 23., hétfő

eBay-es gél lakk első bevetés

Sziasztok!

A cím igen beszédes, hiszen az első próbálkozásomat láthatjátok az egyik karácsonyi ajándékommal. 
Anyukáméktól egy 36 darabos gél lakk készletet kaptam, amit már decemberben kipróbáltam. Azóta tengődik a gépen ez a kép. Mindenképpen szerettem volna már megmutatni nektek, viszont egy hosszabb leírást a szettről, csak később fogok hozni. 


Ez egy ash rose árnyalat szerintem. Visszafogott, munkába is kiváló, de attól még mutatós. Ezüst csillámmal dobtam fel kicsit, talán nem volt a legjobb választás. Látható, hogy nem ez lett a legtökéletesebb gél lakkos manikűröm, viszont többet nem szeretnék elárulni róla, hiszen egy másik bejegyzésben fogok tapasztalatot írni. 

Ti szeretitek az ilyen rózsaszínes árnyalatokat?
Anyukám beleszeretett ebbe a színbe : D

2 megjegyzés:

  1. nekem tetszik, kíváncsi vagyok hogyan teljesítenek. :)

    VálaszTörlés
  2. szép ez a szín és én is kíváncsi vagyok a folytatásra :)

    VálaszTörlés