2015. február 17., kedd

Külföldi youtuberek

Sziasztok!

Ma azokat a külföldi videósokat szeretném nektek bemutatni, akiket én követek. Hátha tudok újat mutatni : ) A sorrend nem tükrözi sem a kedveltséget sem a követés időbeliségét. Írom, ahogy jött sorba : )

forrás




Ann Le {Anneorshine}

Egy DIY videó által találtam rá a csatornájára és azóta is ezek a kedvenceim. Amúgy egy nagyon kreatív nő, varrástól kezdve a festésig, ételekig, sminkekig, testápolásig... minden megtalálható nála és igazán igényes kivitelezésben. Szeretem a kiejtését is, hiszen abszolút érhető és követhető minden.
A videói életszerűek és megvalósíthatóak.







forrás



Anna Saccone

Ő a mindennapi - beauty vonalon mozog, videónézés közben azt érzed, hogy a család mindennapjaiba látsz bele és velük együtt éled meg azokat. Sok videó van fent a terhességei időszakából, a gyerekekről, sminkekről, haul, lakás. Egy szóval minden, ami egy nőies anyuka hétköznapjaiban történik. Ők írek amúgy, de Angliában élnek, a kiejtését neki is nagyon szeretem.
Témát tekintve nincs kedvencem tőle, mindent ugyanolyan szívesen nézek : )




forrás





cutepolish

Azt hiszem, hogy ő lesz az, akit senkinek nem kell bemutatnom! : D
A mutatós, de megvalósítható körmök anyukája! : D Tele van szebbnél szebb körömkreációkkal, amiket könnyű leutánozni még azoknak is, akik nem rendelkeznek világhírű kézügyességgel.






forrás




emmymadeinjapan

Véletlenül találtam rá, az oldalsávban kidobta azt a videóját, amiben magyar édességeket és tipikus ételeket kóstol. Számomra nagyon érdekes, ahogy véleményezi a különböző országok jellegzetes ételeit. Mindemellett még japán furcsa édességeit is el szokta készíteni, amiket meg órákig el bírok nézni. : )







forrás



HoppingHammy

Avagy a hörcsög birodalom!
Egy amerikai lány bemutatja a hörcsögei ketreceit, alagútrendszereit. Ünnepnek megfelelően kapnak új berendezést a hörik, ezeket szokta videóban megmutatni, illetve van pár roomtour és vlog videója is.
Kis szőrpamacs kedvelőknek kötelező ;)









sparklyblonde1

Ez az amerikai hölgy leginkább lakás dekor és haul videókkal jelentkezik. Legjobban úgy tudnám jellemezni, hogy nagyon színes! De emellett stílusos is. Nagyon szeretem az ünnepi room tour-jait és azt, hogy a kutyusok lépten nyomon felbukkannak : ))











Rosie Connolly

Rá eredetileg Instagramon találtam rá az egyvelegek között. Nekem kicsit erős a sminkje, viszont baromira stílusos és remek outfitteket szokott összeállítani. A yt csatornáját még csak most kezdte, olvasói nyomásra : D nagyon kíváncsi leszek, hogy milyen videókkal fog még jönni. : )






forrás





Lisa Pullano

Ő szinte egy az egyben olyan, mint Ann Lee. Hasonló videók, hasonló körítéssel, de valahogy mégis más. Tőle leginkább a testápolással kapcsolatos filmeket szeretem, mivel remek natúr kozmetikumokat készít, illetve a DIY-jei sem az utolsóak! : )







forrás






Kalyn Nicholson

Ő egy tipikus csajszis csaj Kanadából. Sminkek, outfitek, egyszerű DIY-ek, vlogok és haul bejegyzések jellemzik. 










Hey! It's Mosogourmet!! あっ、 妄想グルメだ!

És a cukiságok tárháza!! A japán különlegességek és mutatósnál mutatósabb finomságok csatornája! Órákig képes vagyok nézni! : D



Remélem tudtam nektek új vloggert mutatni.
Legyen szép napotok! : )

4 megjegyzés:

  1. Nahát, kicsi a világ, én is a napokban akartam hasonló bejegyzést készíteni :D Ugyan nem néztem még végig a kedvenceidet (és nem is ismerem őket, így mindegyikük újdonság lesz számomra), de a napokban pótolni fogom, remélem némelyik az én kedvencem is lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg?? : DD akkor egy rugóra járt az agyunk : ))
      Várom tőled nagyon ezt a posztot ^_^ kíváncsi vagyok te kiket nézel és milyen jellegű videósokat.
      Ha valaki megtetszett írd majd meg! : )

      Törlés
  2. Szinte mindenkit követek közülük én is :D akit eddig nem, azt most bekövettem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tudtam újat is mutatni : )

      Törlés