2015. február 15., vasárnap

Merre vagyok..?

Sziasztok!

Szerintem ez lesz a harmadik ilyen jellegű bejegyzésem az éven...
Valahogy nem voltam mostanában motivált, "csak akarni kell" jelleggel próbáltam blogolni, de nem jött az ihlet. Valahogy nem nyugodtam le olyan szinten, hogy oké, most akkor leülök a gép elé és normálisan, összeszedetten meg tudok írni minimum egy posztot. Enélkül pedig nem láttam értelmét az egésznek. Abban biztos voltam, hogy abba hagyni nem akarom, hiszen ez az egyik hobbim.
Egyszerűen csak leszívott a vizsgaidőszak, a végére eléggé feltorlódtak a dolgok, de úgy gondolom, hogy jól vettem az akadályokat ennek ellenére is. Aztán egy hetem volt, hogy kikapcsoljak kicsit az következő félév előtt, de pont ebbe a hétbe becsúszott egy fesztivál is, aminek 3 napjára is elmentünk. Aztán újból megkezdődött a szorgalmi időszak és valljuk be, hiába csak ül az ember és ír, baromira le tud fárasztani az első 1-2 hétben. Hiszen kelni kell, figyelni kell, vissza kell szokni arra, hogy hatig ott ülsz esetleg, de lehet kétszer teszed meg az otthon-egyetem távot egy nap. A fejemben már listáztam a dolgokat, amikről írni szeretnék, illetve úgy érzem, hogy visszaálltam a kerékbe. 


Nagyon örülök annak, hogy nem tűnt el azért mindenki és még így is - hogy mondhatni egy hónap kimaradt - itt vagytok és olvastok. : )

6 megjegyzés: