2015. április 14., kedd

eBay világa #3

Sziasztok!

Elhoztam a harmadik eBayes vásárlásomat.


Most két terméket fogok nektek bemutatni. Mindkettőt a határidőnaplóm színesebbé tételéért vettem, meg hát oda vagyok az ilyen holmikért. : )

Az első egy matrica csomag. Mégpedig egy malackás matrica csomag. 6 darab lapocska található egy szettben, amelyek telis tele vannak különféle malacos ábrákkal. Sokáig kerestem, amíg találtam egy számomra megfelelőt, mert a legtöbb az cicás én pedig nem vagyok egy cicás alkat. Ez viszont - ahogy nézegettem a képeket - abszolút megfelel nekem, van benne sokféle élethelyzetnek megfelelő matrica. Innen tudjátok ugyanezt a csomagot megrendelni 300 Ft körüli áron. Szerintem nagyon megéri hiszen sok levonót kapunk, amik rendesen tapadnak hát valljuk be, nagyon cukik. 

A második termék pedig egy régi álmom. : D Ez nem más, mint a dekortapasz...na jó ez sem teljesen dekortapasz, hiszen ha jól tudom azok papír alapúak ezek pedig műanyagok. Szóval inkább a mintás cellux jobb szó lenne rájuk. Bidesként vettem kemény 80Ft-ért, ami szerintem abszolút nem pénz 5 darab celluxkáért. Nem mondom, hogy nagyon el van eresztve a mennyiségét tekintve, de nem is szeretném vele kitapétázni a szobát, tehát a célnak - vagyis, hogy egy-két napot, szünetet bejelöljek vele - abszolút megfelel. Random küldte a gurigákat, tehát nem én választottam a mintát, de engem ez nem zavart. Mivel bides volt, így már nem elérhető ugyanez a vásárlási lehetőség, viszont az eladó újra és újra felteszi bidesként, tehát ha szeretnétek lecsapni jó áron 5 meglepi mintás celluxra, akkor nála nézelődjetek.

Ti szoktatok ilyen dekor dolgokat venni a netről?

4 megjegyzés:

  1. pont ma érkezett meg 10 darab washi tape nekem is. :) én is biddeltem, egész jókat küldött. a kék pöttyösek nagyon édesek. amúgy tényleg nem a legjobb minőség, meg nem hatalmas mennyiség, de nekem nem is kell... meg a múltkor láttam a müllerben, hogy 3 darab került 3500 forintba... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, itthon horror árak vannak!! x_x ez a mennyiség nekem is pont megfelel : ) csak a határidőnaplómba használom jelölgetésre : ) arra pedig tökéletes

      Törlés
  2. Nekem a cicás szett van meg, imádom én is :D mindenhova ragasztgatom :D

    VálaszTörlés