2015. április 15., szerda

Essence csillám szett

Sziasztok!

Ma az év eleji Essence leértékelésből született vásárlásomat fogom nektek megmutatni. Ez nem más mint a Rock Style kiadás 3D glitter tetoválás szettje.


Igaz, hogy tetoválás glitternek írja, de én a körmeimre szántam. Nagyon szerettem a francia manikűrt különböző csillámokkal feldobni, igazán mutatós tőle, de még továbbra is elegáns. Ezek a csillámok pedig apróra vannak őrölve, tehát még szebben mutatnak a körmökön is : ) 


Egyszerűen hihetetlen szépen csillognak, vissza se tudom adni a fotókon. Instagramra próbáltam levideózni, de lehetetlen, mert nem tud ráfókuszálni a telefonom. 
Egyedüli probléma az, hogy egymásba csavarós. Azt hittem 3 külön tégelyt kapok, de egy nagy az egész és az egyik a másiknak a teteje. Ez jó tárolás tekintetéből, viszont használat közbe szerintem nem a legpraktikusabb. 


Nemsokára jövök manikűrrel is vele!
Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése