2015. április 13., hétfő

Oriflame tusfürdő teszt - Brazilian Passion

Sziasztok!

Ma egy tusfürdő kiadás következő darabját hoztam el nektek.


Korábban már írtam a Parisian Delight-ról, ami abszolút favorit lett itthon!
Ezzel a termékkel vegyes érzelmekkel indultunk. Először amikor kipróbáltam húztam a számat... kicsit WC illatosító illata volt, nem tetszett : D Igazából nem is tudom megmondani, hogy milyen illatkombináció ez, a holnapon se találtam semmit, meg a flakonon se. Valami bogyó meg kétféle virág. Aztán csak nem hagyott nyugodni az illata és próbálkoztam még vele. Végül megkedveltem, mert frissítően hatott rám. Hatását tekintve teljesen rendben van, jól habzik és nem szárít. Nálam nem váltott ki semmilyen allergiás reakciót, tehát ha valaki kísérletező kedvében van, annak ajánlani tudom!

Ti próbáltátok már valamelyiket a Discover kiadásból?

2 megjegyzés: