2015. április 12., vasárnap

Üdv, újra...

Sziasztok!

Jó ideje nem írtam már. Február környékén próbálkoztam, de rájöttem, hogy a blognál nem igaz az a mondás, hogy csak akarni kell. Hiába erőltettem, nem születtek olyan bejegyzések, mint amit szerettem volna. Kikapcsolt az agyam és lassan már csak a tesztek és a körmös bejegyzések váltották egymást, pedig egy sokszínű, témájában vegyes blognak indult az oldalam. Most már úgy érzem, hogy kezdek visszaállni arra, hogy mindenre felfigyelek, amiből posztot lehet írni, tehát lassacskán helyre állni a rend. : )

Vérfrissítésként új külsőt kapott a blog, szerettem volna a régi jegyeket megtartani, viszont újabb kiadásban. Tartalmat tekintve változtatni nem szeretnék, továbbra is a "mindenféle" az én asztalom. : )

Remélem tetszik nektek is az új külső, én abszolút beleszerettem ^_^

4 megjegyzés:

  1. Egyszerű és nemes lett. :)
    Ami kényszerből születik, azon sajnos lehet is érezni, úgyhogy akkor és arról írj, amiről úgy gondolod, hogy szeretnél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik : ))
      Igen, abszolút észrevehető szerintem is és úgy lesz : ))

      Törlés
  2. Nagyon tetszik az új külső, vidám és élettel teli :) Nagyon örülök, hogy visszatértél ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen : ))
      És örülök, hogy tetszik : )

      Törlés