2015. május 19., kedd

Az én határidőnaplóm

Sziasztok!

Az elmúlt 3 évben minden január azzal telt, hogy megtaláljam a tökéletes határidőnaplót. Eddig csak a külsőre mentem, hogy az hozzám a leginkább passzoló legyen, az éven viszont már sokkal fontosabb volt a belső, hiszen  nem csak szimpla ZH-k, vizsgák, beadandók emlékeztetésére akartam használni. 
Amikor megtaláltam a tökéleteset azt rögtön meg is mutattam nektek instán, viszont most bele is lapozunk : )


A külseje finom puha, a belsejében pedig van elég hely írni. Nem szerettem volna olyat, amiben minden oldalon egy nap van, mert az már túl sok hely, de egy pici oszlop se volt elég. : ) Jobb oldalt az elrendezést láthatjátok, felírtam a kéthetente tartandó órámat, egy beadandót, amit mindig kékkel keretezek, valamint kb. a háromnegyedénél húztam egy szürke vonalat. Azalatt a blogos és az edzéssel kapcsolatos terveimet jegyzem. 


Itt pedig pár felhasználást láthattok a nemrég megírt ebayes rendelésemről. Oda vagyok a kis malackákért! : D A dekortapaszt a hosszabb dolgok jelölésére használom, például ünnepek, fesztivál, nyaralás. A szüneteket mindig narancssárgával jelölöm, a születésnapokat/névnapokat pedig mindig zölddel karikázom be. Így elég rápillantanom és már tudom is mi várható. : )

Ti szerettek határidőnaplóval bíbelődni?
Vagy esetleg inkább a telefonba jegyzeteltek?

4 megjegyzés:

  1. Valahogy év elején kimegy mindig a fejemből. Olyan március környékén szokott eszembe jutni, hogy mit akarok. A minden évben előforduló dolgokat, mint mondjuk születésnapok, vagy ha baráti összeröffenés van, azt az asztali naptárba jegyzetelem fel, az ideiglenesekhez meg van egy erre használatos füzet vagy telefon. Majd jövőre tényleg veszek most már egy határidőnaplót. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van asztali, abba énis jegyzem a szülinapokat, névnapokat, de kellett egy határidőnapló. Nem tudom, hogyha dolgozni fogok, akkor is szükségét érzem-e majd (bár szerintem igen, odavagyok az ilyen dolgokért és valami indokot úgyis találok rá : DD). Viszont most suliba elég jól jön. Ebbe írom, hogy melyik tárgynak mi a követelménye, meg esetleg hasznos infókat is gyorsan bele tudok firkantani : )

      Törlés
  2. Nekem is volt hasonló, csak lila (http://megvalositas.blog.hu/2013/11/07/cel_hataridonaplo-vezetes). De nemrég Filofaxra váltottam (http://megvalositas.blog.hu/2015/01/10/random_az_elso_filofaxom), és az nekem jobban bejött. :) Valahogy a papírra jegyzetelésnek nálam nagyobb súlya van, mint a telefonba írásnak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig úgy éreztem, hogy a filofax azért nem jó nekem mert totálisan telepakolnám : DDD de elképzelhető, hogy egyszer áttérek rá : ) mivel azt tényleg az én igényeim szerint tudom átalakítani.

      Törlés