2015. május 16., szombat

Manikűrvadász pótlás

Sziasztok!

Egyszerűen nem bírom magam beérni... szeretnék elnézést kérni elsősorban IsaBellától és Barbitól, másodsorban pedig az összes résztvevőtől, hogy így elcsúsztam a Manikűrvadász bejegyzés megírásával.
Nem szeretnélek titeket magyarázattal fárasztani, inkább jöjjön is a lényeg. : )

Nagyon sok szép manit találhatunk a Lakk Lak blogon, én mégis ezt a szuper jó Mardekáros manikűrt választottam Barbitól. Egyszerűen oda vagyok érte!! Több képért kattintsatok IDE!


Nem szerettem volna teljesen ugyanolyat készíteni, nem is tudtam volna : )) Annyira király a kígyó minta! Én kicsit átdolgoztam, máshogy oldottam meg a dolgot, de mégis próbáltam az alapkoncepciót megtartani.


Remélem tetszik az én verzióm is. : ) Én nagyon megkedveltem!

Nézzétek meg a többiek munkáját is!


6 megjegyzés:

  1. Jajj de jó, hogy mégis vadásztál tőlem :) Nem gondoltam volna, hogy pont ezt fogod választani, de nagyon klassz lett a te verziód is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, hogy késtem vele, de semmiképpen nem akartam kihagyni : )
      Örülök, hogy tetszik : )

      Törlés
  2. Örülök, hogy végül sikerült elkészíteni a bejegyzést. Már hozzá is adtam az összefoglalóhoz! :) Sikeres vizsgákat! ;)

    VálaszTörlés