2015. május 22., péntek

Színes pöttyök

Sziasztok!

Most behozom a lemaradásomat a körmöket illetőleg : D
Tavasz elején volt egy kis körömpihentetés, igazából huzamosabb ideig gél lakk volt rajta és szerettem volna szüneteltetni. A gél lakk leszedése után nekem még kell vagy 2 nap mire a körmöm észhez tér és "visszakeményedik", aztán ha addig nem vigyázok és béna vagyok, akkor sikerül valahova odavernem és letörik. Na ekkor is így jártam, vagy 4 körmömet sikerült letörni, úgyhogy gondoltam lereszeljük picire. De hogy mégis feldobjam a csöpp körmeimet egy ilyen kis bohókás pöttyös manit készítettem, amit nagyon szerettem. 


Alapnak egy Moyra körömkiegyenlítő lakkját kentem fel, erre jött fehér és sárga akrilfesték, valamint az OPI Cajun Shrimp és az Essence crack me! emerald lakkja. Fedőnek szintén Essence, quick dry lakkot használtam. 

Ti szeretitek a pöttyös körmöket?

3 megjegyzés: